Terug naar overzicht
trio bluf , the dotcommers , chelsy enz
Hey,hoor eens bij Soulpawer (www.soulpawer.be). Ze speelden onlangs op het feest van een nicht van ons en dat was echt ambiance!
Wij hebben tijdens de trouw van een vriendin singsis bezig gehoord! Amai wat die kunnen... Zijn volgens mij van de regio limburg. En mijn vriendin zei niet duur... Mss eens horen bij hen... Wij hebben ze alvast vastgelegd voor onze misviering! Zelf de liedjes gekozen... je kan ze bereiken via de mail:singsis@hotmail.com
Hallokes, Blijkbaar trouwen wij op dezelfde dag? Trouw je ook in Limurg? Waar ga je trouwen? Welke zaal! Spannend hé!!! :)
HoiWij trouwen in Hangar 58 in Bokrijk.xxx
Dag EvelineMisschien is SMASHDANCE ook wel een mogelijkheid? => www.smashdance.be .Hartelijke groeten,Tom
Op een bruiloft van een goede vriend van mij speelde een live karaoke band. De vlam zat er al snel in. Iedereen kon een nummer naar keuze brengen. De tekst van het liedje was ook te volgen vanuit de feestzaal. Je kon kiezen tussen allerlei liedjes (rocksongs, schlagers,...). Als ik het nog goed onthouden heb noemden ze zich xposure. Misschien eens googlen?Succes met jullie bruiloft!!!
probeer www.shotgun.cc eens,ze brengen zeker de ambiance erin met een hele ludieke stijl,en ze brengen ook nog eens een ervaren dj mee die onmiddellijk overneemt na de show.