Terug naar overzicht
Ik heb als autolintjes gewoon lint gekocht bij Veritas. Ik heb mijn ringkussentje gekocht op de site van Meikes weddingaccesoires. Ook daar hebben ze antennestrikjes.
Hallo, Onze witte paraplu's heb ik gekocht op de wekelijkse markt (Hasselt) een heel kraampje met allemaal paraplu's.Een ringkussentje heb ik niet dadelijk een idee, wij hebben wij de ringen een supermooi doosje gekregen, wij hebben dit gebruikt.Witte lintjes kan je in de AVA vinden, hier hebben ze verschillende soorten.GroetjesAnnelies
Wij hebben witte paraplu's op een nederlands site gekocht. We hebben er 5 gekocht en maar 2 of 3 ervan 1x gebruikt (op onze trouw zaterdag) maar zijn zo goed als nieuw. We verkopen er 3 (het zijn vrij grote, toch voor 2 personen). Als je geintresseerd bent, laat maar iets weten (privé berichtje). Normaal vragen we er nog 8 eur stuk voor. Groetjes
ik heb het meeste gekocht op trouwartikelen.nl :) zeer goeie site en keigoeie service! heel snelle levering en alles altijd in perfecte staat aangekregen :)