Terug naar overzicht
Hey Adriana!Ik heb vroeger met mijn verloofde argentijnse tango gedanst in Desmet-Camby Dansschool te Herent. Daar kun je wel wat raad vragen en ik dacht dat ze daar ook privélessen gaven. Het is wel niet goedkoop voor een privéles, maar ik denk dat het meer dan de moeite waard is!Hun website is http://www.desmetcamby.be/ Alvast superveel succes!!
Wij hebben in DASA in Asse dansles gevolgd.Wij waren zeer content, hebben 1 les genomen van 1u en was geloof ik wel 40€. Maar is helemaal privé dus het uurtje is enkel voor jullie tweetjes :)
Héla Adriana,Wij dachten er ook zo over. Even een beetje danslessen gaan volgen om toch niet helemaal af te gaan. Dus bij Desmet-Camby te herent de basiscursus genomen van verschillende stijlen.Halverwege (of iets verder) zijn wij hiermee gestopt. Als je geen danservaring hebt is het echt super moeilijk om te volgen. Tegen ons waren ze echt niet vriendelijk en hulp werd er ook niet echt aangeboden. Ze gingen altijd maar verder met meer stapjes of een sneller tempo, maar wij konden het nog niet traag :-) Enjah, dat was duidelijk pech voor ons.Je kan daar zoals sophie zegt ook wel privélessen volgen, misschien zijn deze wel beter want dan kunnen ze persoonlijk met u werken, maar natuurlijk ook heel wat duurder.En uiteindelijk heb ik al van getrouwde koppels gehoord, dat als je niet echt danservaring hebt, dat het nog het gezelligste is om samen nen tegeldans te doen, dat je dan helemaal niet let op het volk dat rond je staat. Dus bij ons zal het zo ook iets worden :-) Maar heb met al die voorbereidingen wel gemerkt dat ik niet altijd naar anderen moet kijken en luisteren want dan is het niet meer ONS huwelijk.Groetjes xxx
Hallo,Wij zijn ook privelessen gaan volgen bij DANZATELJEE in Berchem.Wij hadden zelf een mix gemaakt van eerst een slow en daarna zeer dansbare hits.De lerares(Nicky Vernieuwe) heeft daar dan een choreografie op gemaakt en dit hebben we dan in totaal van 4 lessen geoefend.Op onze trouwdag hebben we dit met veel plezier gedanst voor een zeer enthousiast publiek.HET WAS SUPER!!!