Nu Online
Momenteel zijn er 289 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen Antwerpen trouwringen?

29-8-2011 16:17:19
Hey iedereen,

Wij gaan stilletjesaan op zoek naar een winkel voor onze trouwringen. Ik lees hier niets dan goeds over FDO, maar we zouden toch in eerste instantie iets dichter bij huis willen zoeken.
Heeft er iemand ervaring met een zaak in het Antwerpse? In de Loving You zag ik reclame van Bijorca, kent iemand deze zaak?

Alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt,

Groetjes,
Lindsy

Lindsy
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1088

Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik29-8-2011 16:27:11

Hey Lindsy,

dit is waarschijnlijk niet wat je wil horen, maar: wij zijn eerst ook naar andere juweliers geweest, en pas in tweede instantie naar FDO. Ook wij zijn nu grote fan! Volgens mij zal je veel tijd (en geld) uitsparen door meteen naar FDO te rijden

Als je toch graag eerst in het Antwerpse rondkijkt, zou ik gewoon eens rondwandelen. Je komt echt zooo veel juweliers tegen, en vaak liggen er al vrij veel ringen in de etalage die al een goed idee geven van het aanbod. Zo hebben wij het toch gedaan (maar dan in Gent). Ik vond alvast dat AuroDesign mooie ontwerpen heeft, maar een trouwring is natuurlijk heel persoonlijk. Als je echt iets speciaals wil, dan denk ik dat je hier op het forum ook heel wat tips kan terugvinden, ik heb toch regelmatige verwijzingen gezien naar specifieke ontwerpers.

Hanne

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik29-8-2011 16:28:56

onze ringen komen an bijorca... super service gehad en klantvriendelijk. hebben ook bij verlies of diefstal 250 euro korting op nieuwe ringen....

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik29-8-2011 16:36:49

wij hebben onze trouwringen bij goudsmid Wim Meeussen gekocht. Ook niets dan lof over hem!!!

Imke
31-3-2012
 Meld misbruik29-8-2011 17:41:10

Www.goudwerk.be is ook on Antwerpen

Els
10-9-2011
 Meld misbruik29-8-2011 18:07:55

Wij ook bij Wim Meeussen gekocht :)
& ook niets dan lof! Echt prachtige ringen, goede service.

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik29-8-2011 18:11:48

Als het in Brasschaat mag zijn: wij hebben onze ringen gekocht bij Stefanie Condes (Juweelontwerp)
We zijn er echt SUPER tevreden van!

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik29-8-2011 19:08:51

wij kochten ze bij orisini in a'pen. Is een van de oudste juwelierszaken, samen met Slaets.

We kozen ze maandag om 17h40 en kregen vrijdag al telefoon dat ze klaar waren en opgehaald mochten worden.
Zaterdagmorgen om gegaan en ring aanstaande was iets te klein en dat was einde van de namiddag ook al opgelost.
Met certificaat en alles erop en eraan.
(we hadden geen tijd om rond te kijken en hebben dus niets vergeleken ofzo, bij FDO geraakten we niet en we wilden sowieso iets heel eenvoudigs tijdloos)

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik29-8-2011 20:06:25

Mijn verlovingsring is van Nico Taeymans en ik denk dat wij daar ook gaan zien voor trouwringen (in de Korte Gasthuisstraat).

lie
10-9-2011
 Meld misbruik29-8-2011 23:37:31

Hello,

Onze ringen komen van bij Robb Zilla, Kammenstraat in Antwerpen. Zeer leuke ontwerpjes!

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik31-8-2011 8:15:27

Mijn ring komt van bij Gerda Devrij (Wijngaardstraat Antwerpen).
Die van mijn schoonzus van Wim Meeusen (ook Wijngaardstraat).
Beide goudsmeden zijn super!
't is er wel ietsje duurder dan bij FDO.

Cindy
25-8-2012
 Meld misbruik2-9-2011 10:01:27

In Lier heb je Ines B.
Mijn verlovingsring komt van FDO maar ben er een beetje teleurgesteld over.
Ik heb hem in april gekregen en het is een witgouden ring met 5 briljantjes.
Na een maand begon hij al geel uit te slaan...
Het is niet echt iets waar FDO aan kan doen,het blijkt een nieuwe behandeling te zijn om van geelgoud witgoud te maken en dan kan het zijn dat hij geel uitslaat.
Is wel jammer hé,heb nu precies een ring vanuit ne 'sjiekkenbak' aan.
Vind wel dat ze dat daar bij FDO eens even hadden kunnen zeggen...
We waren van plan om ook witgouden trouwringen aan te schaffen maar nu twijfel ik toch hoor.
Als om het half jaar je ring weer even terug laat behandelen dan zie je het niet meer,maar waar ben je dan mee bezig hé.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...