Terug naar overzicht
Mijn antwoord is zeker de Vossenberg. De zaal wordt trouwens eind dit jaar, begin volgend jaar volledig vernieuwd. Deze zaal heeft ook een uitstekende reputatie. Bij het vijverhof is dit wel wat minder. Ik vind de Vossenberg meer aangekleed en feestelijker.Hopelijk ben je hier iets mee.Groetjes,Barbara
Hallo,Ik ken eerlijk gezegd enkel het Vijverhof. De andere feestzaal ken ik niet. Wij hebben zelf ons trouwfeest gehad in het vijverhof. Wij vonden qua prijs kwaliteit dat dit voor ons de beste zaal was. Ook het boottochtje op de vijver is iets onvergetelijks vonden wij. Wij kozen voor zaal waterkant met uitzicht op het water, ons huwelijk was 22 juli vorig jaar en het was mooi weer, prachtig die zonsondergang vanuit de zaal. Van het eten en de DJ enzo konden wij niet klagen. Ik zou het in ieder geval opnieuw doen. Aangezien ik de andere zaal niet ken kan ik daarover ook geen uitspraken doen. Maar over het vijverhof zeker niets negatiefs. Heb ook nog nooit echt negatieve commentaar gehoord.Vele groetjesAn
Was nog het een en ander vergeten te vermelden. Ze zijn ook tot veel bereid. Wij hadden wat extras gevraagd en ze zagen er zeker niet tegenop. Wij hadden ook enkele mensen van het avondfeest die vertrokken zijn na de korte receptie op het avondfeest en die hebben we zelfs niet moeten betalen. Na 12 uur krijg je ook gratis ajuinsoep en broodjes, ook wel aangenaam vind ik. Dat was het zo ongeveer denk ik. GroetjesAn
Hallo, Wij geven binnen 2 weekjes ons feest in t vijverhof. En we zijn alleszinds heel tevreden over hen. We gingen vandaag voor onze tafelschikking en het is geen probleem om allemaal verschillende aantallen te hebben van tafels. Het is ook geen probleem dat er een halve tafel is voor het voorgerecht en hoofdgerecht, en dat er aan die tafel nog extra personen aanschuiven die enkel hoofschotel eten, ...Groetjes, Jeroen en Mieke 7-7-2006