Nu Online
Momenteel zijn er 523 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Winkel met bruidskledij binnen budget

29-8-2011 20:23:45
Hey girls. Ik ben nog een eindje van the day af maar zit toch al uit te kijken naar de pasbeurten van de bruidskledij! Ikzelf woon nu in Brugge en ben op zoek naar winkels met betaalbare bruidskledij. Ik heb een budget van 1000 EUR voorzien en vraag me af in welke winkels ik hiermee terecht kan of welke merken hiervoor in aanmerking komen. Ik wil mezelf niet belachelijk maken in een winkel met duurdere merken en ik wil ook niet hopeloos verliefd worden op een te duur kleedje (die merken zal ik dan niet googelen en mezelf niet in verleiding brengen). Het geeft voor mij niet om naar de andere kant van het land te rijden (bezigheidstherapie voor het goede doel) dus alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt want ik maak me plots toch een beetje zorgen hierover

Rebecca
27-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 951

Kim
2-9-2011
 Meld misbruik29-8-2011 20:25:43

Hoi hoi,
Bruidskledij Steven in Torhout. Van 700 euro tot 1400 euro.
Super goeie service en veel keuze!

Succes ;)

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik29-8-2011 21:23:14

Hey Rebecca,

Ik heb de zelfde criteria, ik zou voor 1000 euro liefst, kleed, retouches en evt. nog lingerie of schoenen hebben. Ik heb daarom begin november een afspraak gemaakt bij Youniek bruidsmode en claire de femme. Ik ben wel eerst in 2 duurdere winkels gaan kijken, het kleedje dat ik supermooi vond kwam op 1400 euro en daar kwam dan nog 100 euro voor retouches bij. De magie was al veel minder toen, en mocht ik geen kleedje vinden dat dat overtreft, ga ik opzoek naar een naaister:-), maar ik heb er alle vertrouwen in hoor!

Veel succes

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik29-8-2011 21:58:46

hoi!
mijn kleedje komt van bij www.clairdefemme.be (in eigenbrakel, dus wel een eindje :)), prijzen staan bij de foto's... niet zo de chichitoestanden waarbij je een glaasje bubbels krijgt enzo, maar ik ben er heel content van...
groetjes,

Kirsten
18-2-2012
 Meld misbruik29-8-2011 22:39:34

Een aanrader: Youniek in Turnhout! Ik heb mijn kleedje daar gevonden, en ik vond het echt leuk dat ik niet naar de prijs moest kijken, omdat ik wist dat het zowiezo binnen mijn budget zou passen (tussen de 400 en 900 euro allemaal)!
Ze zijn daar super vriendelijk, je kan eigenlijk ook heel de jurk aanpassen hoe je zelf wilt, en je moet niet bij betalen voor retouches!
Mijn kleed zou tegen okt.-nov. klaar zijn, en ik kan niet wachten om het terug aan te doen!

Veel succes met de zoektocht!

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik30-8-2011 6:57:56

Ik dacht dat er in in Brugge een outletwinkel van Linea Raffaelli is.
Zelf ben ik in verschillende bruidswinkels gaan passen en prijzen lagen tussen de 1050 en 1750 euro, ik was echter van geen enkel echt overtuigd en vond dat toch ook wel veel geld...
Aangezien je nog ruim de tijd hebt, kan je al eens gaan piepen hé
In sommige bruidswinkels doen ze ook solden. (jan & juli)
Vorige maand heb ik dat gemerkt toen ik ging passen in het Bruidshuis in Merksem. Ik heb er mijn kleed gevonden (binnen budget) en ben alvast tevreden. Misschien een idee om in januari te gaan kijken...
Mijn schoenen heb ik gekocht bij Gabrielli in Roeselare.
Succes met de zoektocht!

Groetjes,
Sonja

Sylvie
29-7-2016
 Meld misbruik30-8-2011 7:40:23

Dag Rebecca

Ikzelf ben van Blankenberge en ben zo'n 10 dagen geleden naar La Sposa geweest in Roeselare. Veel te duur!!! Maar...zij hebben me doorverwezen naar hun outlet afdeling in Waregem (Beveren-Leie) en daar heb ik m'n kleedje gekocht aan een derde van de prijs!

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik30-8-2011 7:49:58

Hoi Hoi

Ik heb nu afspraken gemaakt in allerlei winkels, om een idee te hebben van wat ik mooi vind, ik ben stapel gek van Rosa Clara maar dit ligt ook ver van men budget... dus wat doe ik, ik ga overal passen, en laat dan een jurk van youniek aanpassen naar iets wat ik super mooi vind... Dan ben ik zeker dat ik een droomjurk heb!!

En zoals hier boven al gezegt is, ze zijn er supervriendelijk!! en maken alles op maat, in de prijs inbegrepen, het kleedje dat ik ginder mooi vond was maar 499 euro!!

nu ga ik enkel nog zien, voor wat aanpassingen, en om zeker te zijn dat ik geen spijt ga hebben als ik niet alle kleedjes geprobeert heb, want we trouwen maar ene keer, en wil ook even een echt princessenkleed met alles op en aan aangehad hebben :-)
En dan doe ik eind dit jaar ook men bestelling ginder...

Sinds kort hebben ze ook mannenkleding... dus alles onder 1 dak, super handig + bruidskindjes doen ze ook!!
Veel succes!!

Groetjes xx

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik30-8-2011 10:09:49

Gewoon op voorhand (dus voor je begint te 'kiezen') duidelijk je budget zeggen! In het Bruidshuis in Merksem deden ze dat al uit zichzelf: handig, want dan heb je nadien geen spijt als je droomjurk te duur blijkt te zijn. Voordeel ook daar: zij maken onderling ook nieuwe combinaties (bv. top van het ene setje met de rok van een ander), waardoor je aan het budget kunt sleutelen. Zo was ik echt hélemaal weg van mijn ijsblauwe rok, maar het topje erop, vond ik maar niks. Dan zijn ze zelf nieuwe combinaties beginnen maken en heb ik een topje kunnen kiezen, dat normaal gezien bij een setje paste dat boven mijn budget lag.

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik30-8-2011 12:19:55

Hejj Ik ben ook van brugge en heb mijn kleedje van bruidshuis ellen in oostburg net iets verder dan sluis mijn kleedje is 1200 en je hebt daar ook wat goedkoper Zeer vriendelijke en behulpzame mensen het is nie ver dus kzou zeggen ga maar eens kijken Wel op afspraak.. Ik trouw in maart heb mijn kleedje in april gevonden en Besteld en die komt nu in oktober pas binnen omdat ie op mijn maat gemaakt wordt is van het merk sincirety.. Groetjes jamie x

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik31-8-2011 8:08:25

Ik ben in 2 'budget'winkels geweest. Younniek in Turnhout, vriendelijk en mooie kleedjes en bij La Tiara in Antwerpen, hier heb ik gisteren mijn droomkleedje gevonden onder de 1000€

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik31-8-2011 10:46:37

bij jagré in antwerpen zal je ook zeker iets vinden voor dat budget! Ik ben daar gewoon door de rekken gegaan en ben daar niets tegen gekomen boven de 1000 euro (maar dat was in het rek met de A-lijn, in het andere rek hangen er wel duurdere ;) ) Mijn kleedje is van Alexis mariage en kostte 695 + 50 (retouches) + 150 (stola) = 895 euro. Zeker de moeite waard om eens te gaan kijken!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info