TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
2-9-2011
|
29-8-2011 20:25:43
Hoi hoi, Bruidskledij Steven in Torhout. Van 700 euro tot 1400 euro. Super goeie service en veel keuze!
Succes ;)
|
|
Jessica
7-7-2012
|
29-8-2011 21:23:14
Hey Rebecca,
Ik heb de zelfde criteria, ik zou voor 1000 euro liefst, kleed, retouches en evt. nog lingerie of schoenen hebben. Ik heb daarom begin november een afspraak gemaakt bij Youniek bruidsmode en claire de femme. Ik ben wel eerst in 2 duurdere winkels gaan kijken, het kleedje dat ik supermooi vond kwam op 1400 euro en daar kwam dan nog 100 euro voor retouches bij. De magie was al veel minder toen, en mocht ik geen kleedje vinden dat dat overtreft, ga ik opzoek naar een naaister:-), maar ik heb er alle vertrouwen in hoor!
Veel succes
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
29-8-2011 21:58:46
hoi! mijn kleedje komt van bij www.clairdefemme.be (in eigenbrakel, dus wel een eindje :)), prijzen staan bij de foto's... niet zo de chichitoestanden waarbij je een glaasje bubbels krijgt enzo, maar ik ben er heel content van... groetjes,
|
|
Kirsten
18-2-2012
|
29-8-2011 22:39:34
Een aanrader: Youniek in Turnhout! Ik heb mijn kleedje daar gevonden, en ik vond het echt leuk dat ik niet naar de prijs moest kijken, omdat ik wist dat het zowiezo binnen mijn budget zou passen (tussen de 400 en 900 euro allemaal)! Ze zijn daar super vriendelijk, je kan eigenlijk ook heel de jurk aanpassen hoe je zelf wilt, en je moet niet bij betalen voor retouches! Mijn kleed zou tegen okt.-nov. klaar zijn, en ik kan niet wachten om het terug aan te doen!
Veel succes met de zoektocht!
|
|
Sonja
12-5-2012
|
30-8-2011 6:57:56
Ik dacht dat er in in Brugge een outletwinkel van Linea Raffaelli is. Zelf ben ik in verschillende bruidswinkels gaan passen en prijzen lagen tussen de 1050 en 1750 euro, ik was echter van geen enkel echt overtuigd en vond dat toch ook wel veel geld... Aangezien je nog ruim de tijd hebt, kan je al eens gaan piepen hé In sommige bruidswinkels doen ze ook solden. (jan & juli) Vorige maand heb ik dat gemerkt toen ik ging passen in het Bruidshuis in Merksem. Ik heb er mijn kleed gevonden (binnen budget) en ben alvast tevreden. Misschien een idee om in januari te gaan kijken... Mijn schoenen heb ik gekocht bij Gabrielli in Roeselare. Succes met de zoektocht!
Groetjes, Sonja
|
|
Sylvie
29-7-2016
|
30-8-2011 7:40:23
Dag Rebecca
Ikzelf ben van Blankenberge en ben zo'n 10 dagen geleden naar La Sposa geweest in Roeselare. Veel te duur!!! Maar...zij hebben me doorverwezen naar hun outlet afdeling in Waregem (Beveren-Leie) en daar heb ik m'n kleedje gekocht aan een derde van de prijs!
|
|
jamina
31-8-2012
|
30-8-2011 7:49:58
Hoi Hoi
Ik heb nu afspraken gemaakt in allerlei winkels, om een idee te hebben van wat ik mooi vind, ik ben stapel gek van Rosa Clara maar dit ligt ook ver van men budget... dus wat doe ik, ik ga overal passen, en laat dan een jurk van youniek aanpassen naar iets wat ik super mooi vind... Dan ben ik zeker dat ik een droomjurk heb!!
En zoals hier boven al gezegt is, ze zijn er supervriendelijk!! en maken alles op maat, in de prijs inbegrepen, het kleedje dat ik ginder mooi vond was maar 499 euro!!
nu ga ik enkel nog zien, voor wat aanpassingen, en om zeker te zijn dat ik geen spijt ga hebben als ik niet alle kleedjes geprobeert heb, want we trouwen maar ene keer, en wil ook even een echt princessenkleed met alles op en aan aangehad hebben :-) En dan doe ik eind dit jaar ook men bestelling ginder...
Sinds kort hebben ze ook mannenkleding... dus alles onder 1 dak, super handig + bruidskindjes doen ze ook!! Veel succes!!
Groetjes xx
|
|
Véronique
31-7-2009
|
30-8-2011 10:09:49
Gewoon op voorhand (dus voor je begint te 'kiezen') duidelijk je budget zeggen! In het Bruidshuis in Merksem deden ze dat al uit zichzelf: handig, want dan heb je nadien geen spijt als je droomjurk te duur blijkt te zijn. Voordeel ook daar: zij maken onderling ook nieuwe combinaties (bv. top van het ene setje met de rok van een ander), waardoor je aan het budget kunt sleutelen. Zo was ik echt hélemaal weg van mijn ijsblauwe rok, maar het topje erop, vond ik maar niks. Dan zijn ze zelf nieuwe combinaties beginnen maken en heb ik een topje kunnen kiezen, dat normaal gezien bij een setje paste dat boven mijn budget lag.
|
|
jamie
9-3-2012
|
30-8-2011 12:19:55
Hejj
Ik ben ook van brugge en heb mijn kleedje van bruidshuis ellen in oostburg net iets verder dan sluis mijn kleedje is 1200 en je hebt daar ook wat goedkoper
Zeer vriendelijke en behulpzame mensen het is nie ver dus kzou zeggen ga maar eens kijken
Wel op afspraak.. Ik trouw in maart heb mijn kleedje in april gevonden en
Besteld en die komt nu in oktober pas binnen omdat ie op mijn maat gemaakt wordt is van het merk sincirety..
Groetjes jamie x
|
|
Tine
26-5-2012
|
31-8-2011 8:08:25
Ik ben in 2 'budget'winkels geweest. Younniek in Turnhout, vriendelijk en mooie kleedjes en bij La Tiara in Antwerpen, hier heb ik gisteren mijn droomkleedje gevonden onder de 1000€
|
|
Anika
9-4-2011
|
31-8-2011 10:46:37
bij jagré in antwerpen zal je ook zeker iets vinden voor dat budget! Ik ben daar gewoon door de rekken gegaan en ben daar niets tegen gekomen boven de 1000 euro (maar dat was in het rek met de A-lijn, in het andere rek hangen er wel duurdere ;) ) Mijn kleedje is van Alexis mariage en kostte 695 + 50 (retouches) + 150 (stola) = 895 euro. Zeker de moeite waard om eens te gaan kijken!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|