Terug naar overzicht
HoiIn onze zoektocht naar de perfecte locatie zijn wij ook langsgeweest in Salons Orchidee. Hele vriendelijke ontvangst gehad, veel uitleg, de zaal kunnen bezichtigen, menu's overlopen, ... De prijzen vallen goed mee (in vergelijking met andere zalen) en je krijgt er nog een geschenk bij (drie dingen waar je kan uit kiezen). Je kan er ook blijven slapen. De stijl van de zaal, daar moet je wel aan zijn natuurlijk, ik vond het best ok, mijn vriend was hier minder voor te vinden. Uiteindelijk hebben we besloten om hier ons feest niet te geven om de reden dat de zaal te koop staat, al een tijdje eigenlijk. En we wouden het risico niet lopen dat we enkele weken of maanden voor ons feest te horen kregen dat de zaal verkocht is en we naar iets anders moeten uitkijken. Eigenlijk uit veiligheidsoerwegingen dus... We hebben er zelf wel al twee trouwfeesten gevierd en ik moet zeggen dat toen wel alles in orde was: bediening, eten, ...Veel succes met de zoektocht! Groetjes Ine
Dag mattiIk ken feestzaal Orchidee heel zeker.Het eten daar is niets op aan te merken en ik geloof best dat de mensen die hier naar een trouwfeest kwamen er al bij al een goede nadruk op nahouden. MAAR een wijnfles teveel uitschenken zullen ze niet doen liever één te weinig. Ik ben er zeker van dat je uw rekening goed zal moeten controleren. Heel vriendelijk tot je zal zeggen dat de rekening niet klopt of dat het zo niet afgesproken was. Als ze maar ergens kunnen op zeuren of profijt op doen. Er zijn veel,veel betere zaken dan deze geloof me vrij!!! Kortom vrij mooie zaal, lekker eten maar ONEERLIJKE uitbaters wat erg jammer is. één van onze vrienden hebben hun trouwfeest een pak meer betaald dan afgesproken en enkele dagen voor je huwelijk kan je moeilijk anders. De uitnodingen waren al lang verstuurt.
Sorry maar dit kan ik echt niet geloven hoor!!!Spreekt u wel over Salons Orchidee in Kluisbergen? Want daar kan je uw feest tot op de cent na uitrekenen vóór het feest.Alles wordt heel gedetailleerd opgeschreven en uitgelegd , u krijgt een mooi overzicht mee en je kan alles eens narekenen voor je betaald.Indien er een foutje inde rekening is kan je toch altijd met die mensen spreken denk ik.Wij hebben en horen niets dan goede ervaringen met Salons Orchidee.Verwar aub niet met Den Orchidee uit Lokeren.Wat de wijn betreft ,kan ik dit zeker niet geloven want de Maitre Tom is een rondlopende wijnfles , hij is altijd op toer met wijn.José indien je je vergiste van zaak zou dit toch maar normaal zijn dat u dit rechtzet want bij Salons Orchidee is dit zeker niet de gewoonte , de mensen zijn er super vriendelijk(dit mag ook eens gezegd worden , 't is gemakkelijk om een zaak af te breken)Anja
Idd, niet verwarren met Den Orchidee in Lokeren! ;-)