Terug naar overzicht
Ik denk dat de ringen enkel in het gemeentehuis uitgewisseld worden als je niet voor de kerk trouwt of geen viering doet.Groetjes!
De ringen worden ofwel in het stadhuis uitgewisseld ofwel in de viering. Geen probleem dus :-)
ah dus das ni verplicht in het stadhuis want ja wij willen de viering met de goede herder op het gemeentehuis laten volgen
probeer dit toch al maar eens op voorhand want geen idee hoever die ringen gaan vliegen als die ballon ontploft
nee gemeentehuis is inderdaad enkel als je geen viering hebt, bij het officieel maken van het gemeentehuis vragen ze dat of je de ringen uitdeelt opt gemeentehuis :)
Ik zou toch ook eens testen wat het effect is met de ringen zodat je ze niet moet gaan zoeken!
mja heb dat eens op tv gezien :) dus dan moet dat haalbaar zijn e ... we zullen het vooraf misschien eens proberen x
Hallo,Als je enkel voor het gemeentehuis trouwt wissel je de ringen daar. Als je ook voor de kerk trouwt worden de ringen in de kerk uitgewisseld. Het idee van de ballonnen vind ik mooi, maar ik heb al eens gehoord dat de ballon (inclusief ringen) in de kerk tegen het plafond hing... Dus een veiligheidskoordje ofzo zou ik toch zeker voorzien! GroetjesAnnelies
Inderdaad: Ringen worden (meestal) enkel uitgewisselt in het gemeentehuis als je daarna geen viering meer zou hebben.Ik heb ooit gezien dat het bruidspaar dit 2 keer deed maar dit vond ik persoonlijk heel raar want voor de viering moesten ze snel hun ringen terug op het kussentje binden.
Idd, enkel in de kerk. Bij de wet krijg je dan je 'trouwboekje'.Heb dat toen ook op tv gezien. Dat is geen ballon met helium, maar zoiets:De ringen zitten dan onderaan 'vast' aan iets zwaarder, zodat ze niet kunnen wegvliegen. ;-)Kan me wel voorstellen dat dat een enorme knal moet geven!
Hejj wij zullen ook zo'n ballon nemen en onze ringen zullen op de bodem vastzitten aan een trouwkoppeltje me to you beertjes, wij hebben dit idee ook van een koppel dat we kennen die meedeed aan 'zo zijn wij getrouwd' Kzal mij ballon bestellen bij elsika balloneke in brugge kostprijs ongeveer 20 euro kost toch wat hetzelfde als een klassiek degelijk ringkussentje Groetjes jamie x
ja ik had het idd ook gezien op 'zo zijn wij getrouwd' en vond het fantastisch mooi!!! wij hebben een doosje mee vanuit Mexico (waar we zijn verloofd) dan kunnen we de ringen in dat doosje steken en dan zo in de ballon ... toch mooi! veronique ... van waar heb je deze foto ? x
Google :-) http://www.kadooken.be/ballonnen/index.php?productID=31