Terug naar overzicht
Bij mijn neef was dat ook! Zal eens kijken of ik hier ergens zijn boekje vind en dan post ik het wel!
Heb het boekje al gevonden... Zij deden daar geen bepaalde tekst bij. In het boekje staat enkel:'Offergang met zegen van het huwelijkskruisje'Als je geen offergang doet, zou ik dit bij de zegening van de huwelijkskaars doen.
En misschien voor alle zekerheid nog eens naar de pastoor bellen?
Onze pastoor heeft hier ook van gesproken,kruisje kregen we via hen zei hij,dus hebben we het in ons boekje vlak onder zegening huwelijkskaars,zeging van het kruisbeeld gedaanMet een heel klein tekstje bij de pastoor zegt Zegening van het Kruisbeeld Heer,zegen dit kruisje dat straks een plaatsje zal krijgen in het huis van Inge en Kevin. Maak van hun huis een thuis waar liefde een grote bron van geluk zal zijn en waar iedereen altijd welkom isMaar dit was zeker niet verplicht zei onze pastoor noggroetjes
Zegening van het Kruisbeeld
Heer,zegen dit kruisje dat straks een plaatsje zal krijgen in het huis van Inge en Kevin.
Maak van hun huis een thuis waar liefde een grote bron van geluk zal zijn en waar iedereen altijd welkom isMaar dit was zeker niet verplicht zei onze pastoor noggroetjes
alvast bedankt voor de reacties. Ik zal de pastoor daarover toch maar eens contacteren.
Inderdaad, best eens contacteren. Onze priester liet de keuze aan ons... We hebben ons kruisje laten zegenen door de priester en het ook gebruikt bij de offerande, maar er stond geen tekst bij in het boekje.