Terug naar overzicht
Bij ons brachten de getuigen ook de ringen aan (hadden geen bruidskindjes) en namen ze de bloemen de we kregen aan de kerk van ons aan en brachten deze naar de huifkar.
Ik had m'n zus als getuigen en die heeft de hele dag voor me gezorgd!Ze hield mijn make-up bij, als ik mijn boeket beu was, hield zij dat ook bij, ze legde mijn kleedje altijd goed, ze zorgde ervoor dat als ik at er niets tussen mijn tanden zat (jaja - stel je voor op alle foto's met iets tussen je tanden!!)EN het belangrijkste: ze heeft haar handtekening gezet.Bij de voorbereidingen heeft ze:* de vrijgezellen georganiseerd.* geholpen met het opstellen van het misboekje* mijn man had enkel de dag voor ons huwelijk verlof en de dagen ervoor heeft ze verlof genomen om me te helpen met de laatste voorbereidingen, bv: naar de feestzaal gaan, voor de muziek in de kerk gezorgd, de bloemen aan de stoelen hangen in de kerk, ...Als ik dat zo allemaal opschrijf besef ik eigenlijk nu pas dat ze SUPERveel voor m'n huwelijk heeft gedaan :)Natuurlijk kan je dat allemaal niet verwachten van je broer, als hij in engeland woont.Misschien een tipje: Neem je broer als getuige en pak dan je beste vriendin (of heb je een zus) als bruidsmeisje... en leg de taak van alles bijhouden en u kalmeren voor het huwelijk op haar schouders :)SUCCES!
Ik heb 2 broers & 1 zus. 1 broer & m'n zus zijn al peter/meter van m'n kindjes. Vandaar dat ik m'n 2de broer nu graag als getuige had.M'n zus helpt sowieso al met de voorbereidingen (ze is precies haar eigen trouw aan het regelen, hihi), en ze wil op de dag zelf ook graag alles mee in goede banen leiden (beetje "ceremoniemeester-van-dienst" dus). Mijn vrijgezellen is/wordt ook door haar geregeld.Ze wil echt supergraag betrokken zijn bij het hele gebeuren, dus ik ben er zeker van dat dat een grote hulp gaat zijn.Als ik jullie antwoordjes lees, denk ik dat het geen probleem is om m'n broer te vragen, hé. 'k Zal hem ook wel verwittigen dat ik een speech verwacht 's avonds.