Terug naar overzicht
Neem contact op met die dj en zeg tegen hem wat je wil van bv muziekkeuze eventueel met een korte playlist en/of een non-playlist.Dit zal al veel helpen.En nog iets:voorzichtig zijn met geruchten: een dj kan jammer genoeg niet voor iedereen goed doen!Als je de aanbeveling krijgt van die zaal zal het wel geen klungelaar zijn, dat kan de zaal hun ook niet permitteren.Dus belangrijk: maak goede afspraken met je dj!!By the way: ik ken die dj ook niet (omdat ik van een andere regio ben, O-VL) en wil hem hier niet goedpraten.Ik probeer hier jullie maar goeie raad te geven.Veel succes!Dj Kris
communicatie ligt aan de basis van een geslaagde avond.Maak een afspraak met de dj, bespreek de avond je voelt meestal snel aan of die dj jullie een beetje ligt en aanvoelt in jullie muziekkeuze.Als jullie bijvoorbeeld een stubru of zelfs eerder dance gericht feest willen en hij is een pure q-music man zal hij wel de professionaliteit hebben om jullie naar iemand anders door te verwijzen ... niets is zo frustrerend om 10x op een avond te moeten zeggen ... wat wil je horen ? da ken ik niet ... waarna de persoon in kwestie triest afdruipt ...
Ikzelf heb de DJ al een aantal keer aan het werk gezien en ik vond dat er telkens veel sfeer was. Alles hangt natuurlijk af van eigen interpretatie en afspraken die op voorhand zijn gemaakt. Ik weet dat hij meer dan 15 jaar ervaring heeft, dus zo ne slechte zal het niet zijn (anders draaide'em nie meer :-) )