Terug naar overzicht
200 euro; kerkrechten van het bisdomals je nog een koor ofzo wil en je kent niemand dat dat gratis doet, komt dat er ook nog bovenopgroetjesMieke13/05/06
Heykeswij hebben 244 € betaald voor de kerk, 250 € voor ons koortje en 175 € voor de bloemen in de kerk ... GroetjesLien 26/05/06
Bij ons kost het ook 200 euro voor de huwelijksmis.groetjes,Katleen
Wij hebben het ook aan onze pastoor gevraagd en moeten ook 200,00 euro betalen voor de mis en dan komen er nog de kosten van koor, bloemen, boekjes, rode loper... bij.Volgens mij hangt het af van gemeente tot gemeente... Je vraagt dit best eens aan de pastoor.GroetjesVeroniek20 07 2007
hallo,wij betalen 200€, maar als we een koor willen is dit gratis. We kunnen zelfs kiezen omdat ons dorp 3 koren heeft.Groetjes Veerle23/09/06
Hey,Wij hadden eerst een kerk vastgelegd hier moesten we 200 euro betalen (alleen voor de huur) maar die kerk viel tegen dus zijn we op zoek gegaan naar een andere en hier moeten we niets betalen.Mijn zus heeft dan weer 50euro voor de huur moeten betalen.Hangt van kerk tot kerk af.(en de goede wil van de pastoor)Wij doen hier wel geen katholieke mis maar een protenstants evangelische mis.Groetjes sofie19-08-2006
Hey,Wij betalen 200 euro voor de kerk + 40 euro voor de rode loper.Ik denk dat dit zowat normale kostprijs is.groetjesAnn-Sophie09.09.06
Wij betalen 200 euro voor de mis, en 25 euro voor de rode loper. Een koor hebben we niet, en wat de bloemen zullen kosten, weten we nog niet.gr,Sofie
Hoi,Wij betalen 244 euro, trouwen nl in Beernem en binnen de kerk zit een rode loper inbegrepen! Voor de rode loper buiten moet je zelf zorgen maar dat doen we niet want we vinden dat nogal weggesmeten geld (80 euro voor 15 meter) .Debra11/08/06