Terug naar overzicht
Ey Sara,Ik heb ook 4 afspraken gemaakt en achteraf gezien denk ik nu wel dat dat wat veel gaat zijn:). Maar ja, das nie erg he, dan bel je die ander gewoon af als je iets gevonden hebt.Wij zijn vorig jaar naar de trouwbeurs in gent geweest en dit was heel leuk, maar ik zou er zeker niet op wachten om een kleed te gaan kiezen hoor.
Hey Sara,ik zou écht niet wachten op die modeshows.. tenslotte is een kleedje pas echt mooi als jij jezelf er goed in voelt. En niet als je ze bij iemand anders ziet hé.En voor het aantal afspraken, ik zou er zeker niet teveel maken achter elkaar!Ik heb 1 afspraak gemaakt bij de honeymoonshop en jawel, het eerste kleedje dat ik gepast heb is het geworden ! Zo zie je maar ... :-)grtjs
Ik ga ook niet wachten op de modeshows. Het is zoals hier al werd gezegd,het moet mooi zijn bij jezelf. Niet op het lichaam van iemand anders.Ik heb 2 afspraken gemaakt. Winkels die maar 200 meter van elkaar liggen,dus makkelijk op 1 namiddag te doen...Mocht het zijn dat ik echt men gedacht niet vind dan ga ik nog een afspraak maken.
Hey,ik ben wel naar een modeshow geweest. Ik vond het leuker om de kleedjes bij mensen te zien ipv in een boek. Bij de show had ik alle nummers opgeschreven die ik echt mooi vond (15 van de 200) en die heb ik de week nadien dan ook allemaal aan gehad bij de eerste pasbeurt. Nummer 3 was prijs en daar ben ik nog dolgelukkig mee :-) Ik heb toen ook niet langer getwijfeld en geen andere winkel meer bezocht, omdat dat kleed volledig mijn ding is.Ikzelf zou beginnen met 1 winkel en zien of je daar je zin vindt. De meeste winkels bieden toch min of meer hetzelfde aan. 4 winkels zou ik zelf nooit niet doen, maar dat is dan ook iets persoonlijks. Groetjes,Hanne
Ik zou ook niet wachten op de modeshows. In totaal heb ik 4 winkels gedaan en gisteren mijn keuze gevonden!!!