Terug naar overzicht
Hoi!Wij hadden op het altaar een bloemstuk, en aan de twee pupiters (waar er voorgelezen wordt) ook een bloemstukje.We hadden gevraagd om de rode loper te leggen en dat hadden ze gedaanVoor de rest hebben wij aan de eerste stoel van elke rij een bloemetje gehangen... Een roze gerbera en een wit bloemetje van waar ik de naam vergeten ben :)Ons huis hebben we niet versierd. Je bent eigenlijk niet zo lang thuis :)Ik vond de bloemen al veel geld en hebben daardoor ook beslist niets anders te doen en ik vond dat de kerk er perfect uit zag!Ik lees hier vaak op het forum dat balonnen ook gebruikt worden.
hallo,wij hadden ook een altaarstuk besteld, en aangezien wij ook niet zo een heel grote kerk hadden wou ik ook niet overdrijven in deco, wij hebben uiteindelijk aan de banken van de eerst 10 rijen in de kerk langs het gangpad een ballon bevestigd met helium in, je kan die de dag ervoor afhalen en kost echt niet zoveel hoor, ik denk dat wij rond 1,30 euro voor een met helium gevulde ballon zaten.Ze hingen gewoon aan een wit lintje dat we rond de bank knoopten, allemaal op dezelfde hoogte dat gaf meteen een mooi gangpad en een subtiele maar toch mooie deco, aan de inkom van de kerk hadden wij 2 van die ballonboeketten staan. Aan huis had ik ook 2 ballonboompjes en verder zelf een beetje gesierd met zo wat slingers van hartjes en zo niet te veel.grtjs joke
wij hebben pomanders voor aan de kerk stoelen, voor buiten 2 pomanders op stam (zoals een boompje in pot) op het altaar gaan het 2 pomanders op kanderlaars zijn thuis word er niet versierd behalve zon rietenhartje aan de buiten deur (kost zon €2 ik slaap bij mijn ouders maar dat is op een apartement dus onozel om daar te versieren