Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

moeder van de bruid eindelijk gekleed !

30-8-2011 18:29:27
hehe, met nog 10 dagen op de teller begon het voor mijn mama nu echt wel 'erop of eronder' te zijn qua kledij.
Ze is al sinds mei op zoek naar dé outfit maar zwalpte van het ene uiterste naar het andere en kreeg maar niet uitgelegd of gevisualiseerd wat ze eigenlijk wou.
Dus heb ik haar gisteren tot bij ons laten komen en in de eerste winkel waar ik haar mee naartoe nam wetende 'dit is de winkel die ze zoekt' vond ze een supermooie outfit, helemaal verliefd en happy dus dat is alweer afgevinkt.
hehe

Brenda
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 670

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik30-8-2011 19:13:12

pff ik heb ook zo'n moeder thuis..
het ene moment wil ze een broekpakje het ander moment wil ze toch een kleedje dan gewoon een broek met een speciaal topje erop.. kwor zot van haar en ze wil ook nooit mee naar de winkels gaan kijken..

nu mijn liefjj zijn mama is iets kloeker laat het ons zo zeggen, en mijn ma wil dan iets chiquer en zijn mama is dan bang dat ze niet in zoals zal passen en dan is mijn mama weer bang dat ze overdressed zal zijn.. tgg mama's hé nog moeilijker dan de bruidjs

waar hebben jullie de perfecte outfit gevonden?

groetjes jamie x

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik30-8-2011 21:18:04

bij Stills.

hun echte feestcollectie komt eind september uit maar dan is het voor ons te laat natuurlijk
zijn mama is ook kloeker (en ouder) en dus klassieker gekleed, zij ging bij Mayerline kijken en kan alles nadien nog goed doordragen.
De mijne is beetje chiquer gekleed (pakje in zijde met een satijnen handtasje erbij en zwarte zijden sjaal).
Ze passen niet echt bij elkaar maar daar moei ik me niet mee zenne.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...