Terug naar overzicht
uptoyou.be werkt met een heel team, wie weet hebben zij nog iemand vrij?
Hey Cynthia,Oei, das minder.Ik ben nog vrij.Je mag me vanavond nog bellen tot 23.00 uur op 0477 244630 of anderspartydelight@skynet.be
toi toi cynthia, ik hoop dat je eruit geraakt
Ben je al bij Blue Moon gaan horen? Ze hebben meerdere DJ's ter beschikking, dan heb je meer kans hé.. Wij hadden Kris, en hij heeft echt super werk geleverd.Veel succes!
Hey Cynthia! Moest je nog twijfelen, ga dan voor PartyDelight ;-) Groetjes!Esther
Dag Cynthia,Dat is jammer 2 discobars en niet de juiste keuze gemaakt.welke problemen heb je dan wel met de dj ?Ik hoop dat je nu nog een discobar vindt , want de beste discobars zijn nu wel al volzet denk ik.Of een firma met verschillende dj.Deze firma's werken met verschillende dj.blue moonludwigsa deejay for youthe maxxup to youpartydelighter zullen er nog wel zijn maar die ken ik niet.Natuurlijk wat die discobars vragen weet ik niet wij hebben 1 van deze en betalen € 550
Dag Cynthia,twee weken geleden zagen we toevallig a DeeJay 4u aan het werk op een huwelijksfeest in de oude vismijn in Gent. Toevallig hadden wij hem ook reeds al geboekt. Tijdens het feest waren we pas echt overtuigt van onze keuze om hem te nemen.Er was veel ambiance en er werd veel gedanst. Het was een stevige fuif met voor elk wat wils!groetjes,An
Indien gewenst,ik ben op vrijdag 9/9/11 nog beschikbaar omdat ik bijna enkel boeking op zaterdag aanneem.Aangezien ik volgende week zaterdag op mijn werk verlof heb kan ik wel op vrijdag komen draaien.Zelf van omgeving Mechelen dus u mag me gerust contacteren voor meer info.www.p-entertainment.be mvg,Kurt