Nu Online
Momenteel zijn er 611 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

UItnodigingen AVA

30-8-2011 21:06:34
Gekomen aan de volgende voorbereidingstap beginnen we aan onze zoektocht naar uitnodigingen.
Hiervoor zouden we graag o.a. naar AVA gaan, maar zouden graag op voorhand weten van welke 'merken' ze daar eigenlijk boeken met uitnodigingen hebben. Op deze manier kunnen we misschien eerst via internet naar uitnodigingen zoeken alvorens we in de AVA de boeken gaan halen.

Ook adressen van goede drukkerijen in de buurt van Beringen zijn welkom.

Groetjes,

Silke

Silke
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1172

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik30-8-2011 21:32:52

Heylah Buromac en Mercard hebben ze daar sowieso en dat vind je ook op het net veel gemakkelijker dan al die boeken. En op de site van Buromac kan je ook staaltjes aanvragen! Groetjes xxx

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik30-8-2011 21:48:06

Hey,
Nadat ik een 4-tal boeken (Buromac en Mercard) had doorbladerd via een drukker hier in de buurt, ben ik gisteren bij AVA langsgeweest.
De prijs van de kaartjes is dezelfde, enkel de drukkosten liggen lager.
Ik heb vandaag de offerte van de drukker ontvangen en prijs is ongeveer dezelfde als bij AVA.
Een adres kan ik je niet bezorgen want wij zijn van het Leuvense.

Groetjes,
Sonja

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik30-8-2011 21:58:37

Ahja wij zijn eens langsgegaan bij Drukkerij Cornelissen in Genk, een hele goede drukkerij. Mijn zus heeft destijds haar huwelijksuitnodigingen daar bestelt en was er zeer tevreden over. xxx

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik31-8-2011 9:53:50

Hoi,

Bij AVA hebben ze de standaardboeken (oa Buromac en Mercard). Let er wel op dat ze meenstal per boek een borg vragen als je ze mee naar huis wil nemen.

Bij de meeste lokale drukkerijen (en soms kan je zelf in coppycenter terecht) is dit niet het geval. Zij hebben meestal ook boeken van dezelfde merken en soms liggen de drukkosten (een pak) lager dan bij AVA.

Hoor best even rond bij jou in de buurt en je zal zien dat je redeljik kan besparen op algemene drukkosten (bij ons was het verschil tusen de duurste en de goedkoopste ongeveer 150 EUR voor dezelfde uitnodiging dus enkel de vaste kosten)

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik31-8-2011 14:04:44

na vele gratisse proefexemplaren te vragen van de computer ben ik begonnen om zelf iets in elkaar te steken ... we zullen zien wat het resultaat geeft maar het zou wel goedkoper kunnen uitkomen. vorige week zag ik dit niet meer zitten maar een vriendin is er nu ook mee bezig en geeft enorm goede tips ... zij heeft al enorm veel gemaakt dus misschien kan je ook samen met iemand aan de slag?! x

Els
10-9-2011
 Meld misbruik31-8-2011 15:51:01

Bij AVA kan je uren in de boeken kijken hoor :)
Hebben wij ook op ons gemak gedaan.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik31-8-2011 16:40:24

Wij hebben ze ook gewoon ter plekke ingekeken: geen enkel probleem!
En bij AVA betaal je geen drukkosten per stuk, maar is dat één prijs, ongeacht hoeveel kaartjes je laat drukken. Ook betaal je geen meerprijs als je in een andere kleur dan zwart wil drukken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info