TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vicky
9-9-2006
|
22-6-2006 12:26:42
Hey
Meestal worden die spelletjes niet door het koppel zelf georganiseerd, maar door de familie of vriendenkring als verrassing. En het is dan aan hen om tijdens het feest zelf dit door te geven aan de dj.
Groetjes
Vicky 09.09.06
|
|
Veroniek
|
22-6-2006 13:04:04
Ik ben eens op een trouw geweest waar ze in een schoendoos bewerkte foto's van het trouwkoppel gehangen hadden. Ze gingen dan rond met de doos en een potje en als je keek mocht je iets in dat potje werpen van geld. Het trouwkoppel kreeg dan als laatste de doos en het geld. Ze hebben dat geld aan een goed doel geschonken en de doos bewaard.
Wat ik ook nog meegemaakt heb is dat het bruidskoppel door een zelfgemaakt hart moest kruipen eer ze de zaal binnenkwamen. Dat hart was in metaal gemaakt en met rood papier bedekt, ze moesten het papier dan kapot maken en er zo door komen.
Dan hebben we ook nog eens meegemaakt dat ze een diareportage met gepaste uitleg gaven op een trouwfeest. De diareportage en uitleg werd gegeven door de getuige als 'cadeautje' voor de trouwers.
Maar echt spelletjes heb ik nog niet meegemaakt op een trouw...
Groetjes Veroniek 20 07 2007
|
|
els
|
22-6-2006 14:20:02
Zijn inderdaad meestal familieleden die dit doen.
Heb al geweten dat ze een wasmand meebrengen met daarin huishoudgerei (in kindervorm: vb. grasmachine, handdoek, aftrekker,...) Dan wordt er gekwist (vragen over het paar) door het bruidspaar en diegene die wint mag een huishoudelijke taak aan de ander schenken of er eentje voor zichzelf kiezen (uiteindelijk moet het een beetje even uitkomen) en dan moet men deze taken de komende 20 jaar doen.
Heb ook al een kwis meegemaakt waarbij bruid en bruidegom met de rug naar elkaar zitten met een schoen van elks en moeten dan antwoorden op vragen (wie kuist meest, ...). Uiteindelijk wordt gekeken naar bij hoeveel antwoorden hetzelfde wordt gezegd om zo het aantal jaar dat ze gelukkig getrouwd gaan zijn te bepalen.
Groetjes,
Els
|
|
Sylvie
11-3-2006
|
22-6-2006 14:40:41
Bij ons hebben m'n schoonzusjes een stoelendans gedaan met de mensen die ons het dierbaarst zijn (ouders, goeie vrienden, getuigen...). Wie afviel kreeg een envelop met daarin een opdracht die ze voor ons moeten doen. Bv. Met ons naar de film gaan, naar de sauna gaan, ons een cocktail trakteren, helpen met onze kerstboom... Zo hebben we gedurende één jaar, elke maand iemand die iets voor ons doet! Wie uiteindelijk overschoot kreeg nog een fles champagne (die hij/zij samen met ons moet uitdrinken). 'k Vond dat een heel leuk spelletje (mocht aan de muziek staan!) en zo blijft ons feest nog een heel jaar lang duren, want elke maand is er iemand die er nog eens aan denkt :-) Maar je moet daar zelf niks aan voorbereiden, laat je verrassen! Als je liever geen spelletjes wil, probeer dat dan duidelijk te maken aan de mensen die misschien iets van plan zijn. Je getuige verwittigen is meestal wel goed!
Groetjes,
Sylvie 11/03/06
|
|
kris
|
22-6-2006 14:55:37
spelletjes worden inderdaad meestal door vrienden of familie georganiseerd. Op de avond zelf leggen zij dit uit aan de dj. Vroeger werden er ook spelletjes door de dj gedaan, maar dit is al een heel tijdje uit de mode, bij ons wordt dit in ieder geval niet meer gedaan. Hou er rekening mee dat de dj het liefst heeft dat er een spelletje wordt gedaan voor de openingsdans en niet zomaar achter de openingsdans of terwijl iedereen al op de dansvloer staat. Dit is heel irretant voor de dj. Hij bouwt tenslotte iets op en zorgt voor volk op de dansvloer. Als hij alles moet stilleggen voor een spelletje, dan mag hij nadien terug beginnen met zijn opbouw. Veel succes Dj Kris
|
|
Bart
|
22-6-2006 22:32:29
meeste koppels zijn dan ook als de dood voor spelletjes en de compromiterende fotos/poses/en weet ik wat dat hiermee gepaard gaat.
heb al een aantal keer de request gehad van het koppel geen micro mee te nemen (geen probleem ik ben geen microman) en alstublieft de familie van spelletjes te weerhouden en zeker zelf niks in gang te zetten (weerom geen probleem want ik draai alleen muziek :P )
|
|
Johny
|
4-7-2006 14:18:43
Beste Isabel,
Ik kan je dat echt niet aanraden om dergelijke spelletjes te doen. Uit ervaring weet ik dat deze meestal op een ongelegen moment komen en zéér dikwijls de sfeer breken, maar ik kan er maar een ding op zeggen, het is jullie "mooiste dag", dus doe aub wat jullie best vinden. je trouwt tenslotte normaal maar een keer.
Groetjes,
Johny www.starsound.be
|
|
Anneke
|
3-9-2006 11:47:45
Beste Isabel,
Mijn naam is Anneke en in mijn wanhopige zoektocht op het internet naar spelletjes voor op een feest ben ik bij jou terecht gekomen. Ik organiseer binnenkort een familiefeest en ben op zoek naar spelletjes voor op de dansvloer. Misschien dat jij me daarbij kan helpen doordat je al reactie gehad hebt op jouw vraag . Alvast bedankt voor de moeite ! Groetjes, Anneke
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|