Terug naar overzicht
Ooh heel fijn voor de "2 & 3 septemberbruidjes"! Hopelijk blijft het zo! Voor ons nog 30 dagen en de zenuwen beginnen toch ook stilletjes aan te komen! Geniet ervan!! Veel geluk samen! En alvast een dikke proficiat! GroetjesCaro
geniet van jullie dagje en ook van het mooie weer hopelijk is het weekend daarna ook zonnig want dan is het onze grote dag xxx
Inderdaad, nu moet het wel spannend worden voor jou hé Elke!Ik hoorde het ook deze morgen. Zaterdag 26 ° zeg!Het wordt gewoon een droomdag!Alvast een dikke proficiat en geniet van elke seconde!!!!
Het zal een mooie (na)zomerdag worden!!!Geniet er volop van!groetjes
Heb ik ook gehoord! Zo fantastisch!Ik keek op het internet, naar het weerbericht voor de regio waar wij wonen, en het zal 26 graden worden met stralende zon!Het begint al te kriebelen in mijn buik hoor!groetjes!
Same here!!! Zenuwen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En ik die dacht dat ik zo nuchter zou zijn in dit alles... Niks van, echt serieuze zenuwen! Soit, de zon maakt véél goed Aan alle 2 en 3 septemberbruidjes: geniet ervan!!! Ga ik ook doen GroetjesEsther
Geniet ervan allemaal!Ik ben heel blij dat de zon zal schijnen, hopelijk nog een aantal weken, da's belangrijk voor de statistieken naar volgend jaar toe ;-)
@ Vicky: ik hoop met je mee voor 10 september.. dat het mooie weer nog vele weekends mag blijven duren voor iedereen ;)
HeyHier ook aan het stressen hopelijk is de stress tegen zaterdag weg en kan ik gewoon genieten... ben zo blij dat het weer goed gaat zijn alvast 1 ding om ons geen zorgen over te maken he...Allemaal een superfijne dag gewenst...Groetjes
Dankjewel iedereen! Genieten ga ik zeker! Het wordt hier ondertussen 28 graden.. wie had dat ooit gedacht! Aan allen die volgende week trouwen! Wens ik ook heeeel veel zon toe! Laat de moeke's maar kaarsjes branden! Dat heeft hier ook geholpen :) Groetjes,EEN super zenuwachtige bruid :)x