TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tina
10-9-2011
|
31-8-2011 13:11:55
Ik weet niet van waar je bent, maar ik heb mij droomjurk gevonden en zelf een beetje mee ontworpen bij Youniek in Turnhout. Mijn jurk was 700 euro!
|
|
Sara
6-10-2012
|
31-8-2011 13:14:12
Ik heb nog geen trouwjurken besteld bij light in the box maar al wel andere dingen en de kwaliteit is heeeeel variabel. Zeker voor een trouwkleed zou ik het niet doen, het ziet er vaak goedkoop uit.
|
|
Katrien
20-4-2013
|
31-8-2011 13:39:25
Hey Gitte, Ik ben in juli naar enkele bruidswinkels gegaan, en gezegd wat m'n budget was. Namelijk €500. Bij Jagré in Antwerpen heb ik bijna 15 jurken gepast. Bijna allemaal witte, maar ook gekleurde omdat ik daar specifiek naar gevraagd had. Je hebt dan wel een jurk uit een vorige collectie, maar dat is voor mij geen probleem. Enkele andere sites waar je goedkopere jurken kan vinden: www.aponi.be www.vowstory.com Ik moet wel zeggen dat ik met geen van beide sites ervaring heb. Ben ze tegengekomen toen ik zelf nog aan het rondsurfen was voor ideetjes. Succes! Katrien
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
31-8-2011 13:57:36
mijn kleedje komt van www.clairdefemme.be, is in eigenbrakel, heel tevreden van, prijzen staan bij de foto's. met light in de box geen ervaring, maar via internet bestellen zou ik voor een trouwkleed echt niet doen... ik heb in de winkel een paar kleedjes aangehad die op foto écht mijn ding waren, maar in real life totáál niet.
|
|
Sandra
18-5-2012
|
31-8-2011 13:59:16
Wendy Kellens (even op Facebook kijken) heeft naar 't schijnt ook heel mooie dingen die super betaalbaar zijn. De prijzen staan er telkens bij. Zijn zo goedkoop omdat het zeer goede kopies zijn van de originele dure merken. Ben er zelf nooit geweest, maar wel al veel goeds van gehoord. Ik heb mijn jurk besteld bij couture Jetty in Melsele en kost 1035 euro, retouches incl.
Succes!
|
|
Imke
31-3-2012
|
31-8-2011 14:13:11
ik heb een jurkje besteld (cocktailjurk) bij lightinthebox.com en ben er heel tevreden van. Goede kwaliteit. Voor een trouwjurk kan dat natuurlijk anders zijn...
|
|
Sofie
3-11-2011
|
31-8-2011 14:34:44
Ik heb ook al 2 korte kleedjes besteld op die site en telkens heel tevreden! Eén tip, kies de optie 'op maat', want dat doet wel veel.
|
|
jamie
9-3-2012
|
31-8-2011 14:44:55
ik heb ook wendy kellens op mijn facebook en ze heeft echt prachtige kleedjes staan en voor echt niet veel geld.. jammer genoeg genoeg heb ik haar te laat ontdekt en had ik mijn kleedje al besteld,
kzou zeggen moet je zeker eens bekijken
groetjes
|
|
jeanine
|
22-1-2012 18:37:15
Niet bij light in the box, wel via een andere online site waar ik achteraf onwijs veel spijt van had. Het is duidelijk dat het om replica's gaat, daar was ik me heel bewust van. Maar het was alles behalve wat ik verwacht had.
|
|
tanja
5-5-2012
|
2-2-2012 20:51:22
hallo, ik heb nu schoenen besteld maar zit met een probleem adres blijkt niet correct op het pakje te staan
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|