Terug naar overzicht
Hoi Ann,Sorry hoor, hier is het 1 dagje later!De 3 is inderdaad bijna weg, maar toch heb ik de indruk dat nu alles al supersnel voorbij gaat! (Ik vraag me soms wel af of ik misschien wel de enige ben?)Ik geniet vooral van het leven als verloofde maar kan toch ook écht niet meer wachten tot we getrouwd zijn!Welke regio trouw jij misschien? Wij in Temse bij Sint-Niklaas.Groetjes Niki
Hey Ann,wij trouwen ook op 29 juni 2012! Ik had zelf al een berichtje gepost met de vraag wie nog op deze datum trouwt en hoever ze staan met de planning. Anders moet je eens naar dat bericht gaan ...Uit welke regio kom je en hoe ver sta jij al met de voorbereidingen?Groetjes Marianne
Hey naamgenootjeWe hebben nog iets gemeen: ons huwelijk ligt ook vast op 29 juni, morgen nog 300 dagen, so much to do, so little time ;-)
Ahhh ben gelukkig toch niet de enigste op die dag;-).Ik woon momenteel in regio Leuven maar volgend jaar zijn we van plan te verhuizen richting Bornem, verliefd op die streek!Tijd vliegt idd snel he', bij ons staan de locatie, gemeente, kerk en fotograaf vast. Tevens heb ik al dé jurk besteld! Voor mezelf heb ik enkel nog de schoenen nodig, worden waarschijnlijk nude-kleurige lakpumps van Jimmy Choo. Belangrijkste dat wij nog moeten regelen is de traiteur! Gaan we volgende week eens flink achteraan want begint toch tijd te worden he'. Voor de rest hebben we al een 'draaiboek', ga ik zelf de ringen maken uit platina en hoop ik in het najaar ook het misboekje en de uitnodigingen klaar te hebben. Zodoende hebben we de laatste maandjes voordien tijd om het wat rustiger aan te doen, nou ja... ;-).Hoe staat het bij jullie?Groetjes Ann
Hellow,Wij trouwen ook op 29 juni!!!!! De kriebeltjes beginnen te komen... groetjes Leen