Nu Online
Momenteel zijn er 300 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

open huid door bustierkleed

31-8-2011 14:17:41
hallo,

gisteren vroeg mijn grootmoeder, mijn meter die alles voor mij doet, of het juist was dat ik graag een bustierkleed eventueel wil nemen. Ja dat is wel...

nu zei ze me dat ze de dag ervoor bij iemand had gestaan die zaterdag naar een trouwfeest had moeten gaan. die vrouw die trouwde had 's avonds haar trouwjurk moeten uitdoen van de pijn... en wat bleek ... haar huid lag helemaal open van dat strakke kleed aan te hebben.

ik vind dit zo verschrikkelijk om te horen ... zijn er bij jullie ook mensen met deze ervaring?!

dorien
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 725

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik31-8-2011 14:22:53

nee hoor, ik heb totaal geen pijn gehad van mijn bustierkleed... en ik had best een zwaar kleed!

zal van de afwerking en de baleinen afhangen volgens mij, of je er al dan niet last van zal hebben. (ik droeg geen corset, wel een gewone strapless BH, omdat er al baleinen in mijn kleed zaten)

groetjes
Joyce

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik31-8-2011 15:10:47

Ik had ook een bustierkleed waar ik gewoon een strapless BH onder droeg en ik heb er niks last van gehad! In tegendeel, ik had het gerust nog een paar uurtjes langer durven aanhouden :)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik31-8-2011 16:35:17

Dat zou idd niet mogen! Dit wordt nauwkeurig opgevolgd tijdens de pasmomenten!

kim
7-7-2012
 Meld misbruik31-8-2011 19:47:22

Mijn kleed is ook een bustierkleed, en heb wel degelijk een corset eronder.
Heb dit toch lang aangehad tijdens het passen en totaal geen last van gehad!
Ik hoop dat dit dus ook het geval zal zijn op mijn trouwdag, maar heb er alle vertrouwen in dat dit goed komt !
En moest mijn huid openliggen op bepaalde plekken na het uittrekken van het kleed, ik heb dan toch nog altijd geschitterd in men droomkleedje ;-)

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik31-8-2011 20:39:05

ik heb al eens eentje aangehad met strasjes erop en heel mijn bovenarmen (langs onder) lagen volledig open. maar ik denk als da zonder strasjes is ofzo en goed aangepast dat dat ni mag voorvallen.
nog 247 dagen he :)

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik1-9-2011 8:08:33

Hallo,

Ik had ook een bustier kleedje met daaronder een strapless bh, ik had geen last van mijn kleedje, noch de bh. Ik denk dat daar toch iets misgegaan is hoor, normaal is dat niet. Ik persoonlijk heb zoiets nog nooit gehoord....

groetjes
Annelies

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik1-9-2011 13:42:52

oei, ik wil ook een strapless jurk.
Maar zoiets heb ik nog nooit gehoord hoor. Is echt wel jammer.
Het enige waar ik een beetje mee inzit is of zo'n kleed wel blijft zitten en niet zal afzakken of zo:-)

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik1-9-2011 17:26:59

ik had dit ook nog nooit gehoord ... maar schrok enorm van het verhaal!!! en zat er zo mee in dat ik dit hier ook wel wou poste om ervaringen van anderen te horen :)

mieke : inderdaad ik zou nooit zo een bustier aan doen in het dagdagelijkse leven, velen doen dit wel in de zomer ... maar ik dus absoluut niet. nu heb ik zo wel eens een kleed aan gehad en ik moet zeggen dat je daar enorm strak in zit je voelt echt dat dat niet kan afzakken toch ben ik bang dat dat wel het geval zou zijn. momenteel is mijn gedacht dat ik het zeer graag wil maar ben ook wel een beetje bang dat ik daar een hele dag zou staan met mijn hande aan dat stuk om dat weer omhoog te trekken :s maar dat zal wel niet zeker :s

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik1-9-2011 18:45:29

Je moet het ook wel op je lichaam zien! Normaal gezien was mijn top ook een bustiertop, maar dat leek zo 'bloot' bij mij (heb redelijk brede bovenarmen), dus hebben ze er een halter aangezet.

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik1-9-2011 20:00:47

heb dat al aan gehad en het viel reuze mee ... wou het eerst niet maar ze zeiden toen bij het passen dat ik het wel eens moest proberen dus ... ni gedacht maar vanaf toen vind ik het wel iets hebben! x

Lien
6-8-2011
 Meld misbruik2-9-2011 16:53:26

Ik had een bustierjurk en die zat als gegoten. Spande niet, maar viel ook niet af. Geen seconde last van gehad!

Charlotte
6-7-2012
 Meld misbruik4-9-2011 21:19:33

Hallo

Ik heb een paar bustierjurken aangehad en in de meeste zaten er lijstjes bij met knoopjes aan! Ik zou overdag zonder lijstjes dragen en dan op het dansfeest de lijstjes eraan hangen dan moet je niet bang zijn dat hij afzakt als je danst hé!
Ben daar ook wel een beetje bang van dat het zou wrijven aan m'n armen zou ook graag met strass hebben.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...