Terug naar overzicht
Tina,ik heb gisteren net mijn eerste versie afgewerkt :o) Geef je eens je email adres?Hanne
Om hoe laat trouwen jullie? Dan weet ik dat jullie al dan niet iets met ons draaiboek zijn he ;)
hey hannekan je het mij ook eens doormailen aub (neledewilde@gmail.com)Bedankt!
Alvast bedankt! Ik heb geen idee hoe eraan te beginnen.Wij trouwen om 11u40 in het gemeentehuis en om 14u voor de kerk.tina290883@hotmail.com
willen jullie dit naar mij ook even doormailen??alvast bedankt!!vandenbulck_jill@hotmail.comgrtjes Jill
Willen jullie dit ook naar mij doorsturen?Wij trouwen enkel voor de wet om 12.00.Alvast bedankt!Sonja@scharent.beGroetjes,Sonja
Hey Zou je het ook eens kunnen doorsturen nr ellen_vanzele@hotmail.com. Bedankt
Naar mij mag dit ook altijd eens gestuurd worden!! Het is zelfs het eerste wat ik er van hoor! Is wel handig natuurlijk! Alvast bedankt!vdnelke@hotmail.comGroetjes!
tina...; zou je me willen forwarden wat je binnenkrijgt PLEASE !!!! b k t v @skynet.be (zonder de spaties vanzelfsprekend)THANKS !!!!!
als het geen probleem is mag je naar mij ook sturenhotclato@hotmail.comgroetjes
Jullie hebben allemaal mail :))
Als het nog kan mag je het mij ook doorsturen. Laura.marsili87@gmail.com Dank u!
bedankt voor het mailtje!!En veel succes volgende weekgroetjesNancy
Hoi Tina en Hanne,Ik weet ook niet goed hoe ik daaraan moet beginnen.Willen jullie het mij ook eens even doorsturen aub:-)jade.forever@hotmail.comheel erg bedankt alvast x
Dank je wel voor de mail !
hoi hoi, kan er hier iemand ook eens zo een draaiboekje aan ons bezorgen?alvast bedankt!groetjes brientjah@hotmail.com
Hey Tina, kan je mij je voorbeelden ook eens doormailen? Thx!! Groetjes Carmen
Zou je het mij ook eens willen bezorgen? Wij zouden in de namiddag trouwen enkel voor de wet denk rond 15 - 16 uur!Alvast bedankt hé!lotje-85@hotmail.com
Hey Carmen, kan je me dan je emailadres geven?
Hey Tina, Alvast proficiat en een leuke huwelijksreis toegewenst ;-)Kan jij mij de ontvangen draaiboeken ook ff doormailen?Groetjes Sandy (jaja de die) san83dy@gmail.com
Heylaba,Willen jullie nog eens zo lief zijn om naar mij ook jullie voorbeeld van draaiboeken door te mailen? Mijn mail : rivolino@live.be ALVAST BEDANKTRivolino