Terug naar overzicht
eenvoudig en mooi ik ben volop aan het knutselen om iets persoonlijks in elkaar te steken :)
mooooooi...Ik heb gisteren van deze kaart een staaltje aangevraagd, dus ik keur ze zeker goed ;-)
mooiik ben benieuwd welk kleed je gekozen hebt... ik had ook een zwart-wit kleed
@Dorien: Ik ben zelf iemand die heel graag knutseld en dingen doen met mijn handen, maar ik heb hier spijtig genoeg niet echt zo veel tijd meer voor. En als ik tijd heb kruip ik liever achter mijn naaimachiene. En mijn vriend vind zelf gemaakte dinge niet zo leuk. Maar daar heb ik me bij kunnen neerleggen. @Jili: Het is echt een heel mooie kaart! Laat je weten wat je er van vind, ben benieuwd naar jouw mening.@Ki: Ik heb een Alexander Justin kleed, ale ik ga eentje laten maken in de stijl. Mijn naaister heeft gewacht totdat ik ging trouwen om mijn kleed te maken en daarna te stoppen met de winkel. Vandaar dat ik het laat maken, ze is altijd al een grote fan van mij geweest. En wil er toch een paar dingetjes aan verandere. Hieronder de link. http://www.justinalexanderbridal.com/jar/8510
MOOI!!!Ik denk dat onze uitnodiging ook iets in die stijl zal worden.Alleen vind mijn vriend die donkere kleuren maar niets, terwijl ik dat wel héél mooi vind.Groetjes,Sonja
Hey Mieke,Wij gaan stilaan ook beginnen aan de keuze van de uitnodiging. Maar ik vraag mij af, kan je zomaar een drukker binnenstappen en boeken vragen om mee naar huis te nemen en je keuze te maken?Alvast bedankt en nog veel plezier met de voorbereidingen!