Nu Online
Momenteel zijn er 583 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

31-8-2011 15:05:55
Ik heb een paar weken geleden bij een vriendin (die 8weken voor ons trouwt) in boeken met uinodigingen zitten bladeren en had de namen van de boeken opgeschreven, om dan deze zelf bij de drukker te gaan halen. Intussen heb ik op internet nog wat verder gekeken en bij een aantal drukker's voorbeeld kaarten besteld om dan zo met mijn ventje te kiezen. Ik dacht dat hij toch niet direct een uitnodiging naar zijn zin vinden, vandaar dat ik dit nu al dee. Maar had ik me eventjes vergist zeg! Ik wou heel graag een super moderne uitnodiging en wist niet zo goed of mijn ventje op dezelfde manier dacht aan een moderne uitnodiging.
Ik toon hem 1 voor 1 de uitnodigingen en hij gaf zijn nodige opmerkingen. De derde laatste uitnodiging vond hij het leukste, ik moest er geen andere meer zoeken. Als ik een drukkerij in de buurt vond die deze kaarten maakt was ze goed voor hem. Ikke kei blij! Het is uiteindelijk een bruine geworden ipv een zwarte. Ik wilde eerste een zwarte omdat mijn kleed wit-zwart is. En dacht dat deze uitnodining zwart was toen ik ze aanvroeg via internet. Maar vind ze echt super mooi!
Vanmiddag ben ik snel eventjes naar de AVA gereden (gelukkig is die vlak bij het werk) en heb gezien dat zij deze uitnodigingen hebben en de prijs om te laten bedrukken valt best goed mee.

Hieronder een link daar de betreffende uitnodiging. Wat vinden jullie er van?

http://www.as-imprimerie.be/index.php?option=com_phocag...

Mieke
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1257

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik31-8-2011 15:49:17

eenvoudig en mooi

ik ben volop aan het knutselen om iets persoonlijks in elkaar te steken :)

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik31-8-2011 15:54:43

mooooooi...

Ik heb gisteren van deze kaart een staaltje aangevraagd, dus ik keur ze zeker goed ;-)

Ki
13-5-2011
 Meld misbruik31-8-2011 16:11:41

mooi
ik ben benieuwd welk kleed je gekozen hebt... ik had ook een zwart-wit kleed

Mieke
25-8-2012
 Meld misbruik31-8-2011 19:14:25

@Dorien: Ik ben zelf iemand die heel graag knutseld en dingen doen met mijn handen, maar ik heb hier spijtig genoeg niet echt zo veel tijd meer voor. En als ik tijd heb kruip ik liever achter mijn naaimachiene. En mijn vriend vind zelf gemaakte dinge niet zo leuk. Maar daar heb ik me bij kunnen neerleggen.

@Jili: Het is echt een heel mooie kaart! Laat je weten wat je er van vind, ben benieuwd naar jouw mening.

@Ki: Ik heb een Alexander Justin kleed, ale ik ga eentje laten maken in de stijl. Mijn naaister heeft gewacht totdat ik ging trouwen om mijn kleed te maken en daarna te stoppen met de winkel. Vandaar dat ik het laat maken, ze is altijd al een grote fan van mij geweest. En wil er toch een paar dingetjes aan verandere. Hieronder de link.

http://www.justinalexanderbridal.com/jar/8510

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik31-8-2011 19:35:25

MOOI!!!
Ik denk dat onze uitnodiging ook iets in die stijl zal worden.
Alleen vind mijn vriend die donkere kleuren maar niets, terwijl ik dat wel héél mooi vind.

Groetjes,
Sonja

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik1-9-2011 14:57:30

Hey Mieke,

Wij gaan stilaan ook beginnen aan de keuze van de uitnodiging. Maar ik vraag mij af, kan je zomaar een drukker binnenstappen en boeken vragen om mee naar huis te nemen en je keuze te maken?
Alvast bedankt en nog veel plezier met de voorbereidingen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info