TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jili
12-5-2012
|
31-8-2011 18:23:24
Hoi Sandra,
Ik vind de jurken van Miss Kelly ook echt super mooi... maar op de meeste plaatsen komen deze pas okt/nov binnen en dan zou ik maar net op tijd of net te laat zijn voor deze jurken en da ga ik toch niet riskeren... NIET LEUK!
Ik heb al veel goede commentaren gehoord/gelezen over Couture Ann, ik zou daar ook graag eens een kijkje willen gaan nemen, maar Aalst is zo ver weg van Hasselt. Niet ver, maar een weg met ALTIJD file!
Veel succes met de 1ste pasbeurt!
Groetjes *
|
|
Annelies
28-4-2012
|
31-8-2011 18:52:12
Hey Sandra,
Ik ben ook van in de buurt van Aalst en heb dus ook beide bruidswinkels gedaan, wel niet voor mijn trouwkleed, maar voor de kleedjes van mijn bruidsmeisjes (heb drie bruidsmeisjes van begin de 20 jaar). Bij Couture Ann waren ze supervriendelijk, we hadden geen afspraak en toch kregen we de volle aandacht van de twee verkoopsters die aanwezig waren. Bij Pierre Yves was het al een heleboel minder, tegen één van mijn bruidsmeisjes waren ze echt heel bot (omdat ze nu eenmaal geen maatje 36 had zoals de andere, al dat ik vond dat ze met haar maatje 40 nu niet echt een buitengewone maat had!!!!). Laat je dus niet overdonderen in die winkel door die verkoopsters en amuseer je!!!
Groetjes
|
|
Sandra
7-9-2012
|
31-8-2011 22:12:13
@ Jili: inderdaad wel een lastige weg om af te leggen gezien je over Brusselse ring moet! En ja, Miss Kelly komt dan pas uit - of hangt dan pas in de winkels...zal één van de latere collecties zijn die uitkomt. Bedankt! Ga er zeker van genieten!!
@ Annelies: oei oei, moet ik mijn hart al vasthouden? Ik heb ook een maatje 40!! :-) Maar bon, ik zie wel wat het geeft - als ze tegen mij ook bot doen, zal ik er snel buiten zijn zonder kleed :-). Ik denk dat ik bij Couture Ann zeker mijn goesting ga vinden, ben fan van Ladybird en dat hebben ze bij Pierre-Yves niet... Dus, ik laat het op mij afkomen en ga gewoon genieten die dag!!
groetjes!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|