TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
karin
18-8-2007
|
22-6-2006 14:41:54
hallo
dit gebeurt nu meer en meer wijzelf gaan trouwen in onze eigen tuin met rent a priest dan kan je alles ineensteken hoe je het zelf wil
groetjes karin
|
|
Veroniek
|
22-6-2006 15:46:22
Mijn vriend, allé verloofd (klinkt nog een beetje raar, moet nog wat wennen...), zijn nicht is zo getrouwd in een tuin in Gent(het was niet hun eigen tuin, héél mooie locatie) met rent-a-priest.
Het was een héél mooie, creatieve viering, het weer was ook héél mooi.
Het is een aanrader als je niet echt voor de kerk wilt trouwen!
Succes Veroniek 20 07 2007
|
|
Evelien
1-9-2007
|
22-6-2006 20:41:48
Mijn vriend en ik zijn sinds vrijdag verloofd en wij spelen met hetzelfde idee. Wij plannen de viering te houden in de tuin van mijn toekomstige schoonouders. Wij dachten ook al rent-a-priest, maar hebben eerder praktische vragen. Wat als het regent? Voorzien we dan best een tent? En geef je een receptie na deze viering?
|
|
andrena
7-7-2008
|
22-6-2006 22:08:56
wij zijn ook met zo een idee aant spelen, Mijn verloofd en k hebbe beslist om ergens in Namen in e Landelijke Huis te trouwen, maar we trouwen eerst op 7/7/07 voor het wet, en dan 1 jaar nadien (op ons 1e huwelijksverjaardag) 7/7/08 met alles er op en eraan in Namen! het is iets anders dan de meeste mense, maar we houden het liever iets origineel. Zal niet klein zijn hoor.
Mensen trouwen nu minder en blijven gewoon officieel samenwonend en ik vind als je beslist om te trouwen, het moet perfect zijn in u ogen. Dat is wat het meest telt, niet wat e ander denkt. Tis uwe dag, en hopelijk de mooiste van je leven!
grtjs en veel sucess gewenst! anneke
|
|
Marjolijn
9-9-2006
|
23-6-2006 12:40:11
Hallo,
wij trouwen op 9 september en trouwen niet voor de kerk. Om dezelfde redenen als jouw vriend aanhaalt. Wij wilden wel een bezinningsmoment die dag hebben en hebben dus het volgende gedaan. Net voor het avondfeest hebben we in een aparte zaal bij de feestzaal een 'alternatieve viering'. We steken zelf teksten in mekaar, laten familie van mij muziek spelen en zingen, laten mensen die zelf een tekst willen maken die tekst voorlezen (zonder op voorhand de inhoud te weten) en doen dan ook onze trouwgelofte. Degene die dit alles aan mekaar praat is geen pastoor maar een kennis van ons. Zij kent ons maar is geen naaste familie. We hadden dit graag om twee punten: ze is geen onbekende voor ons. De viering is dus iets persoonlijker. En ze is geen naaste familie wat we ook belangrijk vonden omdat we vinden dat naaste familie ten volle moet kunnen genieten van die viering en dat wordt moeilijker als ze die viering zelf moeten verzorgen.
Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is.
groetjes,
marjolijn
|
|
Marlies
20-12-2007
|
23-6-2006 21:05:43
Wat betreft dat je zoveel vrijheid hebt bij rent a priest moet ik wel relativeren. Ik was toch een beetje teleurgesteld, maarja. Ik vind dat zij hun dingen toch helemaal opdringen. Maar da was mijn gevoel hé
|
|
ann
|
28-6-2006 20:57:55
Ik heb onlangs een huwelijksviering meegemaakt verzorgd door hét Moment. een organisatie in Antwerpen. Samen met het koppel en de familie en vrienden steken ze een persoonlijke huwelijksviering in elkaar. Ik was onder de indruk. Hele mooie teksten, vaak ook zelf geschreven, en toffe ideeën werden daarbij gebruikt. Als je wil, komt iemand van hét Moment. de viering aan elkaar praten. Je moet anders eens een kijkje gaan nemen op hun website www.hetmoment.org
|
|
ann
|
1-8-2006 15:49:50
dag Vicky
Ik denk dat trouwen met een 'echte' priester op locatie moeilijk is, omdat een priester verbonden is met een parochiekerk waar hij verondersteld wordt de huwelijken te laten doorgaan. Ik was onlangs echter op een trouw die mee uitgewerkt was door hét Moment., een rituelenburo in Antwerpen. Het was een heel persoonlijke viering, echt heel mooi en de moeite. En die was op locatie. Het is een viering zonder priester, maar de viering werd door iemand van hét Moment. op een heel aangename manier aan elkaar gepraat. Als die idee jullie aanspreekt moet je anders maar eens op hun website gaan kijken, www.hetmoment.org
groetjes
|
|
Sofie
9-9-2006
|
3-8-2006 16:31:04
je kan trouwen met rent a preist in het kerkje van bokrijk dat doen wij nu op 9 september
|
|
|
|
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
Lillee's Land
in Tienen |
in Hasselt |
Rituelen voor mensen van nu
in Tielt |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires