Terug naar overzicht
Mooie foto's! Wie was jullie fotograaf?
SUPER mooie foto's... Jullie zagen er echt stralend uit. Leuk kleedje had je aan.Nog veel mooie jaren samen.
wow mooie foto's Liselotte!geniet samen van een prachtig leven!groetjesJoyce x
Dankjewel Dames! Fotograaf: L-foto(staat bij *** op de site)
Waaw, supper mooie foto's en leuk kleedje ! En nog een dikke proficiat !
Hoi Liselotte,Heb vandaag je uitnodiging en misboekje ontvangen. Super dikke dank je wel! Het zag er mooi uit allemaal. Ben ook eens gaan piepen op jullie website en de foto's zijn prachtig geworden! Heb samen met mijn ventje naar jullie praatpaalbeelden gekeken en we lagen helemaal dubbel :) Echt leuk!Dikke proficiat aan jullie alletweeLiefs,Nathalie
Supermooie foto's! Prachtige site ook, goed gedaan!Jullie zagen er schitterend uit, nog een dikke proficiat!!
mooie jurk en mooie foto's. Vond het beeld waar iedereen in de lucht springt supermooi!!! vele geluk gewenst
Prachtige foto's, echt super gewoon!!Je leeft helemaal mee door deze foto's...top!Geniet van elkaar!!groetjes
Echt geweldig die praatpaal reportage! :DIs echt wel grappig, zeker als je de mensen kent ;-)Ook héél mooie foto'sNog een dikke proficiat!!
Hey Liselotte,prachtige foto's en wow een super huwelijksreis! Zou je eens wat meer informatie hierover in een privébericht kunnen sturen, want dit is echt de cruise die wij ook voor ogen hebben. Alvast heel erg bedankt!
Je zag er stralend uit!!amai, die praatpaal was wel een succes! Slim gezien om hem aan de wc's te zetten. Daar moet iedereen wel een paar keer voorbij en kunnen ze toch hun 'ding' doen. Ik vind het ook geweldig dat ze de illusie wekken van een aan-uit knop, maar dat je de mensen toch heel de tijd kan zien.
Hey,mooie foto's en echt wel grappige beelden.Hadden jullie gekozen voor de gewone praatpaal of de praatpaal touch?Alvast bedankt. geniet nog van het getrouwde leven!
mooie foto's, veel geluk samen!x
Hey, wat een mooie foto's en leuke site. Jullie zagen er stralend uit!Gisteren zat jullie misboekje in de bus. Nog eens hartelijk bedankt, ik ga er zeker veel aan hebben.Nog eens dikke proficiat voor jullie beiden!groetjesBianca
Dankjewel iedereen!Het was de gewone praatpaal... Praatpaail is met vragenPraatpaal touch is eigenlijk een videogastenboek (druk op de knop, laat iets achter, druk teurg op de knop)
Hey,Super leuke foto's! Ik heb jullie mis boekje zeer goed ontvangen! Heel mooi met dat groen papiertje er rond... Heel erg merci! Met deze foto's kan ik me nu ook een beeld vormen...Veel geluk samen en veel groetjes Ellen & Pepijn
Super mooie foto's. Zie ik juist dat die getrokken zijn op de archeologische site te ename? Heel mooi!