Terug naar overzicht
Misschien kan je is kijken op de website van de residentie ? www.residentie.be Wij houden ons avondfeest er ook.Vorig jaar ook naar trouwfeest van vrienden geweest alles was in orde , lekker eten.Als je echt een prijs wil weten , kan je de prijslijst eens aanvragen. Groetjes Nathalie
Hoi,Wij hebben ons feest in de residentie gegeven en waren zeer tevreden over de afwerking en het eten. Onze vragen werden snel en correct beantwoord en er werd steeds rekening gehouden met onze opmerkingen of gewenste wijzigingen.Als je met modern strak en minimalistisch wil zeggen zit je bij de residentie aan eht verkeerde adres. Maar voor de rest zijn ze volgens mij echt wel mee met hun tijd.Via de site kan je een infobrochure aanvragen ivm huwelijksfeesten. Hier kan je heel wat terugvinden over de aangeboden zalen, capaciteit, aangeboden formules en eventuele extraatjes (wij hebben voor extra stoelhoezen en -strikken gekozen => dit ga f een heel mooi effect en maakt de zaal extra feestelijk).De huisDJ is een heel sympathiek man en hield eveneens rekening met ons opgegeven lijstje. De dansvloer is bijna nooit leeg geweest.Ze hebben ook een eigen patissier die een bruidstaart (als die in je formule zit) maakt naar wens. Op basis van een foto hebben wij een prachtexemplaar gekregen.Het enige minpuntje was dat het diner een beejte was uitgelopen door vertreging in de keuken die dag. Maar aangezien wij de enige waren die de planning kenden zijn daar weinig mensen over gevallen.GroetjesEvelien
Merci al voor de reacties. Dat van die hoezen is een goede tip ! We gaan zeker eens een afspraak maken.MvgJEF
Hey,Wij gaan samenwerken met traiteur entre2côtes. Pluspunten waren: zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, ervaring met de zaal, flexibel en meedenkend!We hebben bij 3 traiteurs prijs gevraagd, en zij kwamen er als beste uit!Groetjes,Sofie
Hey,wij zijn ook bij de residentie gaan kijken en het was voor een een beetje te klassiek.de prijs vond ik zeker in orde tegenover andere zalen maar we zochten meer iets modern en lounge achtig.we zijn dan ook gegaan voor een zaal die we zelf konden inrichten die we hebben gevonden en nu opzoek naar een traiteur.We hebben ook contact opgenomen met entre2cotes en ze zijn gisteren langst geweest. kan u nog niets zeggen kwa prijs maar hij was wel heel vriendelijk en gaf ook goede tips en info vond ik.als de prijs goed meevalt gaan we daar ook mee in zee denk ik!!
Sofie, Welke zaal hebben jullie ? Stelt die Entre2cotes ook zelf zalen voor ? Alvast veel dank ! mvgJEF