Terug naar overzicht
Voor de suite kan je eventueel bij je thuis of bij 1 van de ouders broodjes voorzien. Zelf broodjes en beleg gaan (laten) halen. De andere mensen gaan normaal naar huis tussen de kerk en de receptie.
Er zit zowieso nog veel tijd tussen jullie kerkviering en de receptie, dus ik denk dat de mensen eigenlijk ruim de tijd hebben om nog even naar huis te gaan en daar rustig iets te eten... 'k Zou mij daar niet te veel zorgen over maken ;) Wat je eventueel wel kan doen, zoals Tine zegt, is broodjes voorzien voor de suite (gewoon broodjes en beleg kopen en in de oogjes van de buurvrouw kijken om te vragen of zij een handje kan helpen ;))
bij ons hebben we het zo gedaan: na de kerk zijn we met de suite rechtstreeks naar de zaal gegaan, daar hebben we een kleine broodjes maaltijd gekregen.De rest ging gewoon even terug naar huis of ergens anders iets eten. Niemand was aan het klagen want vrienden begrijpen dat het enkel voor de suite gaat zijn en de suite vindt het leuk dat ze iets te eten krijgen.
Voor de suite voorzie je best een lunch de rest zal dit niet zo zeer verwachten denk ik.
bij ons is het zo een mini boterkoekje bij aankomst en tussen de wet en de kerk +-2u15 picknick met belegde mini sandwiches die die niet willen picknicken trekt hun plan ohja das ook enkel voor de suite
Onze planning ziet er bijna hetzelfde uit. Onze receptie start wel al om 17u.Na de kerk gaan wij samen met de suite een broodje eten in een zaaltje van een restaurant in de buurt, maar dit kan je perfect ook doen bij jou/ouders thuis. Terwijl de suite met de beentjes omhoog zitten, gaan wij de foto's nemen. Rond 16u15 brengt de bus de suite dan naar de feestzaal. Ik zou dus toch een klein hapje voor de suite voorzien, want die zijn een hele dag met jullie op stap.Voor de andere mensen zou ik mij niet verplicht voelen dat te doen. Die begrijpen dat allicht wel...GroetjesCaro