Terug naar overzicht
Officieel kan je pas in ondertrouw gaan 6 maanden van tevoren, en dan ligt alles pas echt vast. Bij ons konden we wel al 1 jaar van tevoren een datum "reserveren".
Awel ja...dat bedoel ik....huwelijksaangifte kan pas max. 6 maanden ervoor....dat had ik al genoteerd...maar we willen zeker zijn voor onze trouwdatum.Heeft er iemand al langer als een jaar op voorhand kunnen vastleggen?
Onze datum ligt vast sinds 3 mei. We trouwen pas op 16 juli 2005. Dus dat is meer dan een jaar op voorhand. Groetjes!
Wanneer trouwen jullie misschien? Liggen er al dingen vast?
Er ligt nog niks vast, maar we zouden graag pas trouwen in de zomer van 2006. Ik weet het, dat is nog heeeel lang...maar wat kan ik zeggen...ik ben ongeduldig om iets te plannen :-pWe zouden wel graag de datum al vastleggen, vandaar...
Ow, dat is nog wel heel erg lang natuurlijk. Het zou mij verbazen als je dan al een datum kan vastleggen op het gemeentehuis. (stadhuis als het in mechelen zelf is)Heb je al eens op www.trouwshop.com gekeken? Daar is ook een forum en daar zit zoveel volk op dat je heel snel (en veel) antwoorden krijgt. Moet je eens proberen, een absolute aanrader voor trouwliefhebbers. En dat ben je wel denk ik :-)Groetjes, Katleen
Ik trouw ook in het stadhuis van Mechelen en je kan het ten vroegste 6 maand op voorhand vastleggen. Wij waren ook rapper gaan horen, maar moesten later terugkomen.Sara
Niet rapper dan 6 maanden op voorhand? Dat kan toch niet??? Hoe kan je dan je zaal met zekerheid vastleggen?Ben je zeker dat dat niet enkel voor de huwelijksaangifte is en dat je het rapper op voorhand kunt vastleggen?
wij trouwen in het gemeentehuis en ook daar hebben ze ons teruggestuurd. We waren 1 week te vroeg. Niet te geloven.6 maanden kan het maar op voorhand dus.
Wij hadden onze zaal ook al een jaar op voorhand vastliggen en had ook schrik voor het stadhuis. Maar wij zijn juist 6 maand op voorhand gegaan al een half uur voor openingstijd. Zo wist ik da we de eerste waren en dawe zelf ons uur konden bepalen.Ni panikeren het komt allemaal wel op zijn pootjes terecht.Sara
hoi Tinneke,wij trouwen ook pas volgend jaar juni en nze zaal ligt al vast van vorig jaar. Nu, ik ben ook al langs het gemeentehuis geweest maar die vertelden mij dat ik pas 6 maanden op voorhand kon komen. Een datum kan je altijd vastleggen hé, die van ons ligt al een jaartje vast, en wij trouwen pas volgend jaar, dus..Groetjes Mieke
Dus kan het toch.....de datum laten vastleggen....'t is dat dat ik wilde weten ;-) Bedankt! Ik ga eens bellen naar het stadhuis en eens horen wat zij zelf zeggen ;-)
Niet dus....jammer...dan maar hopen....op goed geluk!!!
Wij trouwen volgend jaar begin juni. In augustus ben ik naar het gemeentehuis geweest om de datum vast te leggen. Bij ons was het geen probleem om de datum al vast te leggen. We kunnen wel pas in januari, februari de papieren binnenbrengen. Ze mogen namelijk maar 6 maand oud zijn.