TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jili
12-5-2012
|
1-9-2011 9:53:08
Alicia Keys :-) omdat No one echt ons nummertje is...
en If I ain't got you komt zeker in de mis voor!
Groetjes en veel plezier met het 'uitvechten' welk nummertje het gaan worden :-)
|
|
Tina
13-7-2012
|
1-9-2011 9:54:00
wat ik belangrijk vind is dat niet enkel de muziek mooi is maar de tekst van het lied ook echt klopt! :-) 1+1 ken ik niet... Maar ik ga er vanavond eens naar luisteren!
|
|
Sara
6-10-2012
|
1-9-2011 9:58:06
Boeoeoeoe voor je verloofd, Die van adele wordt de onze tenzij we nog van gedacht veranderen.
Ik vind persoonlijk Alicia Keys wel het mooiste van die 2
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
1-9-2011 9:58:28
Dat nummer van Adele vind ik het mooiste van de 3... Op de voet gevolgd door If I ain't got you :-)
Veel succes ermee!
|
|
Ine
15-10-2011
|
1-9-2011 10:19:49
Awel dat is het ding... Mijn vriend die luistert naar de melodie. Die vindt een liedje al goed of slecht na 5 seconden. Terwijl ik de tekst super belangrijk vind voor een openingsdans!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
1-9-2011 10:51:28
Oh, Adele is echt mooier ja...:-) 1+1 is zeer traag, niet? Vind Alicia Keys ook wel beter dan...(straks krijgen we uw verloofde hier allemaal nog op ons dak!!)
groetjes!!
|
|
Ine
15-10-2011
|
1-9-2011 10:58:58
hehe, nee want hij vond Alicia Keys ook beter. Weet je wat het is? Ik vind dat je het moet voelen, je moet kippenvel krijgen bij het liedje en dat heb ik niet zo bij Alicia Keys, wss omdat ik het al teveel gehoord heb. Bij Adele krijg ik grandioos kippenvel, maar mijn ventje en ik hebben een compleet andere smaak wat muziek betreft! Dit is zoooooo moeilijk!
|
|
Hanne
1-10-2011
|
1-9-2011 11:25:05
Hey Ine,
in een ideale wereld zou je eigenlijk een liedje moeten kunnen vinden dat jullie tweeën echt "het van het" vinden. Persoonlijk vind ik de tekst ook heel belangrijk, en het nummer van Adele staat voor mij ook gelijk aan kippenvel. Ik vind het altijd raar om een openingsdans te horen waarvan de tekst niet zo liefdevol is (bijvoorbeeld Hallelujah in de versie van Jeff Buckley), maar goed, dat moet elk voor zich weten.
Is het een idee om naar een totaal ander nummer te gaan kijken? Ik wilde oorspronkelijk graag Halo kiezen van Beyoncé, maar daar ging mijn verloofde helemaal niet mee akkoord. Uiteindelijk is het een totaal ander nummer geworden (maar dat wil ik niet verklappen - sorry! - er zitten nog mensen die ik ken op dit forum).
Veel succes met de keuze, Hanne
|
|
Caro
1-10-2011
|
1-9-2011 11:38:06
Hey Ine! Hier hetzelfde! Ik krijg ook kippenvel van "Make you feel my love", maar mijn toekomstige vindt het nummer ook niet zo speciaal! Echt jammer! Wij hebben dat bij nog verschillende nummers, waarvan ik echt denk, wauw! Ook de tekst die dan perfect past bij ons, maar ja, niets aan te doen We hebben nu wel een nummer gevonden, maar ik twijfel toch nog! We hebben nog even de tijd é! Ik ken het liedje 1+1 niet, zal er vanavond eens naar luisteren. Succes met de beslissing! Groetjes Caro
|
|
Ine
15-10-2011
|
1-9-2011 12:03:52
Laat me weten wat je ervan vind hé Caro... Hanne, in het begin wilde ik dus 'make you feel my love', 'unintendet' van Muse, 'you make it real for me' van James Morisson, 'everything' van Michael Bublé,... Maar hij vind geen enkel goed! Daarom zijn we dus idd naar andere liedjes gaan luisteren en deze 2 blijven over. Dus het zal sowieso geen liedje zijn dat ik echt gekozen heb, maar ja, in een huwelijk moet je ook compromissen maken hé, tis een goeie oefening
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
1-9-2011 13:10:06
"Make you feel my love" is prachtig! Ook "If I ain't got you" vind ik een supernummer! Daarentegen ben ik absoluut geen Beyoncé-fan (vind dat ze altijd zo roept en teveel wil tonen wat ze allemaal kan zodat het "over the top" is).
Veel succes en hopelijk vinden jullie een nummer waar jullie je allebei super bij voelen!
Liefs,
Nathalie
|
|
Eva
23-3-2012
|
1-9-2011 13:28:11
Bij ons was het makkelijk, wij hebben 'een liedje'. De twee liedjes die jullie gekozen hebben lijken me nogal ongemakkelijk om op te slowen. Raar ritme! Je moet wel allebei akkoord gaan natuurlijk. Mijn vriend en ik zouden zoiets oplossen door te tossen, misschien een idee als je er echt niet uit raakt samen ;D
|
|
tima
8-9-2012
|
1-9-2011 13:56:32
ik krijg kippevel van a moment like this kelly clarkson maar de vraag is waar de verloofde mee af zal komen khou mijn hart als vast hier ook qua stijl volledig anders nog 1 geluk tkan geen bonke bonke musiek zijn en hij wil een simpele melodie want hij heeft 2 linkervoeten 1+1 vind ik van tekst super maar als liedje keys vind ik wel mooi staat o.a in mijn youtube lijst http://www.youtube.com/playlist?list=PLE1BB320E1426D4E6
|
|
Alessia
7-9-2012
|
1-9-2011 14:35:15
Je kunt eventueel een mix maken van de twee liedjes - zo zijn jullie alletwee content :)
|
|
liesbeth
28-7-2012
|
4-12-2011 23:10:26
hallo
wij hebben zelf ook gekozen voor if i ain't got you van alicia keys we twijfelde nog tussen deze en fallin van haar maar als je de tekst bekijkt is if i ain't got you vele beter he!!
groetjes
|
|
Jili
12-5-2012
|
6-12-2011 9:02:47
Wij zijn ook veranderd :-) Eerst was het no one,maar is niet echt een slow, dus wordt het bij ons ook If i ain't got you.... krijg al kippenvel als ik er aan denk!
whoop whoop...
groetjes
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|