Terug naar overzicht
enig idee welke merken ze daar hebben?Ik vind het niet direct terug op de site....Ik ben op zoek naar Pronovias of la sposa.Merci!sofie
Dacht mij te herinneren van een bruidje haar verslag dat het enkel Linea Raffaelli is. Maar, vragen staat vrij hé, misschien eens een belletje doen.succes
http://www.filline.be/index.php/bruids-en-suitekledij.h... kdenk ook enkel linea raffaeilli tis toch het enigste van foto's die er opstaat
Ik ben er naartoe geweest en jawel ik heb er eentje gevonden. Heel lieve dame, met veel ervaring. Maar ge moet change hebben dat uw smaak er nog tussen zit. Er hangt nog redelijk wat. Maar toch vlug zijn, want ik had graag eentje gepast van op de site en het was de dag voordien de deur uit.
Blij dat je je keuze nog kon maken. Waar het allemaal goed voor is hé. Als mama, van een bruidje en bruidegom geweest, kijk ik nog graag eens keer naar de collecties, tis allemaal zo mooi, om bij weg te dromen. Dus als ik met iets van dienst kan zijn hier op de site, dan heel graag.Wens alle toekomstige bruidjes een heel mooie dag toe, zoals mijn zoon en dochter al mochten beleven.Groetjes
Dank je wel Dorine, ik zou het anders nooit geweten hebben, want Merelbeke is niet zover van waar ik woon, maar toch niet mijne coté om te weten dat daar een bruidswinkel is. Ben heel blij, 14/10 ga ik nog eens om het kleedje op lengte te laten maken.