Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringkussentje

1-9-2011 11:02:18
Hallo bruidjes,
Ik heb eergisteren 2 ringkussentjes(diegene met de twee vogeltjes,zo kunnen onze dochters elk een kussentje dragen)besteld bij www.deviltenbruid.nl
Ze maken daar supermooie dingen,zelfs bruidsboeketten e.d.
Ga maar eens kijken,echt de moeite!!
Nog veel 'trouwvoorbereidingplezier' hé ;-)

Cindy
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 790

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik1-9-2011 11:56:09

oh, supergoeie tip! Ik ben ook weg van de ringkussentjes!

Cindy
25-8-2012
 Meld misbruik1-9-2011 15:48:03

Die zijn mooi hé,en om ze te verzenden naar België rekent ze maar €3 aan.Da's goedkoper dan sommige verzendingen in België zelf.En over de ringkussentjes:het mag al eens een beetje vrolijker zijn hé ;-) Al die satijnen dingskes zijn niet echt mijn ding...

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik1-9-2011 18:38:16

moest ik voor een ringkussentje gaan zou dit inderdaad ook meer mijn ding zijn!
(maar wij gaan vermoedelijk voor een ballon waarin onze ringen in een doosje insteken)

Evy
7-8-2012
 Meld misbruik5-9-2011 19:27:46

Ja, super hè?
ook de bruidsboeketten zijn erg gaaf!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...