Terug naar overzicht
Hoi Elien,mocht je je toch bedenken...contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com!Al zeg ik het zelf...live muziek geeft toch een ongelooflijke meerwaarde aan jullie dag.groetjes,Sanderijn
Mijn ervaring is dat deze muziek niet overheersend mag zijn, want veel mensen praten liever dan een uur te staan luisteren naar één of ander bandje (was bij mijn neef zo, veel te luid, en iedereen was blij dat de oren eindelijk rust kregen)... Anderzijds, als de band zachtjes speelt en iedereen praat, wat is dan het effect? De dichtste gasten zullen wel iets horen, maar je speelt uiteraard niet voor 20 personen, maar voor ongeveer een 5-voud. Als die allemaal babbelen, hoor je gewoon niet wat er gespeeld wordt... Dus... idd, weggegooid geld...
Wat is uiteindelijk je keuze geworden? Ik speel ook met het idee om onze receptie iets meer kleur te geven door live achtergrondmuziek...
voor het moment is er nog altijd niets beslist. normaal zal er niets zijn want plots zijn er andere grote plannen tussengekomen en hebben we de receptie ingeperkt enkel voor de familie om het groot tijdsgat wat te vullen. beetje besparen... en daarmee denk ik niet dat het eigenlijk nodig is want de familie heeft zoizo het avondfeest te goe é...
oké :-) Geniet er van!!