Terug naar overzicht
HeyIk denk dat als je je hoofdgerecht hebt om 20.15 het zeker geen probleem is om de collega's te vragen om 21.00, tenslotte is 3 kwartier toch genoeg om het hoofdgerecht te eten zonde dat je je moet haasten. 1,5 uur voor het dessertbuffet lijkt me wel heel lang.GroetjesVicky09.09.06
hey, dus eigenlijk is het:19u eten21.30u mensen van 't dansfeest komen.(dat bedienen van wijnen en dergelijke .. is dat zo strik volgens schema en duurt dat een kwartier???? nu ook niet overdrijven met de dagindeling hé)soit; wij hadden een koud en warm buffet en hadden van 18.30u tot 21u tijd (om 21u kwam rest vn't volk)Ik vond dit juist goed .. tijd om te eten, maar daarna ook nog eventjes tijd om een praatje te maken met de mensen nog voor al de rest er is. (je moet ze ook het gevoel geven dat ze belangrijker zijn hé)Wij hebben dan ook nog om 20.30u onze ouders een kadootje gegeven en dan om 21u kwam de resthet was perfect!!Mieke13/05/06
wij hadden ook wel onze openingsdans VOOR het dessertenbuffet (en idd. 1.5u is lang hoor)voordeel vn VOOR dessert: de bomma's hebben dat ook nog kunnen meemaken, want die blijven niet meer zo laat en ik wou dat ze dat zeker nog konden meemaken.en achteraf dan rustig dessertje eten en ondertussen kunnen de andere mensen al wat dansen etc ...had er eerst ook wat schrik voor, maar eigenlijk was dat echt wel goeod!!Mieke13/05/06
Hallo,Ik denk dat een dessertenbuffet van anderhalf uur behoorlijk lang is. Voor de mensen die reeds vanaf de vroege avond aanwezig zijn, zit er 2.5 tot 3 uur tussen het hoofdgerecht en de openingsdans wat ik ook wel lang vind. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Wij zitten niet graag lang aan tafel en hebben dus voor een vlugge formule gekozen waardoor we rond 22.00u zeker aan de openingsdans willen beginnen. Wij doen onze openingsdans ook voor het dessertenbuffet.groetjes en succes ermee!marjolijn