Terug naar overzicht
Hey Sara,ik heb een bruidsboeket besteld met oudroze rozen. Google anders eens op de roos "cezanne". Als je me je emailadres geeft, dan stuur ik je de foto die ik gebruikt heb om de bloemist duidelijk te maken wat we graag wilden.Groetjes,Hanne
Ik vind een waterval boeket veels te indrukwekkend, ik hou liever van simpel. De neiging om met je boeket te beginnen meppen zal je wel kunnen inhouden (of de gasten moeten zich misdragen :-)).Oudroze is een prachtige kleur maar omdat mijn kleed heel licht ivoor is ga ik voor witte orchideen of aronskelken kiezen samengebonden met een turqoize of paars link (themakleuren)Witte rozen vind ik heel mooi maar die zijn meestal geel-wit.
Bij mij zaten er oud-roze rozen in mijn boeketKijk op www.liselotte-sam.be (bij avondfeest, laatste twee foto's)
Een watervalboeket is idd prachtig, maar lijkt me toch oh zo fragiel... Ik had een klein, compact boeket en was er superblij mee!!!
Hey Sara,Ik vind het ook moeilijk hoor...ik ga volgende week de eerste keer langs bij iemand en heb intussen wel een foto gevonden van een prachtig boeket met lichtroze rozen (zacht roze) en roze calla's...maar misschien kies ik uiteindelijk toch iets helemaal anders :-).Succes nog!groetjes
He'y Sara,tik op google afbeeldingen eens 'biedermeier boeket rozen' in. Voor een huwelijk vind ik het nog altijd een van de mooiste boeketjes... Had er zelf ook een met donkerrode en ivoorkleurige rozen.
meisjes, da's nu één ding waar we ons niks maar dan ook niks zorgen in moeten maken... mijn lief heeft mijn boeket besteld en eerlijk gezegd maak ik mij daar geen zorgen over... hij heeft mij gekozen dus ga ik ervan uit dat hij goeie smaak heeft...
daar moest nog een smiley achter...
Hey Sara ; ik ga waarschijnlijk voor een watervalboeket gaan. Volgens mijn inziens vraagt mijn jurk er gewoon voor.Er bestaan echt wel lichtere versies van,en je kan hier heel modern mee gaan of juist klassiek. Plus er bestaan houders zodat je je boeket goed kan wegleggen, en eigenlijk is dat een zorg voor de ceremoniemeester.Normaal houdt een bloemist rekening met je gestalte, jurk etc. Wij hebben binnenkort afspraak met onze bloemist en ik moet stofstaal meebrengen en achteraf een foto van mijn jurk doorsturen. Ik heb niet echt een foto van dat vind ik super mooi; maar wel welke bloemenRanonkels; rozen, orchidee en helleborus. Liefst in ivoren en paarse tinten , en het moet toch een winters effect hebben.