Terug naar overzicht
Hey!Wij trouwen ook op 17 september en ja ... nu begint het ook te kriebelen haha! Wij moeten vooral nog wat kleine details nog doen:- bedankjes maken, materiaal heb ik- eens afspreken met de dj om alles een beetje te bespreken- misboekjes laten drukken- jurk afhalen- bedankjes ouders en getuigen hebben we nog niet- ballonnen, helium en rozenblaadjes gaan halen- huwelijkscontract laten vastleggenveel kan je echt pas op het einde doen he, de versiering van de kerk, tafelschikking feestzaal, ...Ik probeer mij rustig te houden .xxx
Eén dagje vroeger -16/09- en al zenuwachtig :)
hier ook op 17 sept!! nog 15 dagen!! spannneeeeeend!!!we moeten alleen nog de bedankjes in elkaar steken en cadeaus zoeken voor de ouders en we zijn rond!!!! eindelijk alles geregeld ppffff veel werk, maar hopelijk een mooie dag met goed weer...
Hoi!!!Hier ook 17 september, op de teller staan nog 15 dagen hé! Goed hé. Wij beginnen hier stress te krijgen toch hoor. De dingen waar wij nog mee bezig zijn: - ceremonie (laatste hand - details)- riem voor mijn toekomstige hubbie- ballonnen en versiering- afhalen juwelen- ... dat soort dingen! Heb vandaag ook mijn eerste officiele nachtmerrie gehad, ik was te laat opgestaan. Met als gevolg dat ik dus in een jeans getrouwd ben ,zonder make-up en zo! Niet leuk!!!!Allez, Groetjes
Hallo!Hier ook 17 september en toch ook een beetje stress (kriebels eigenlijk) is leuk te weten dat er nog andere meiden hetzelfde meemaken :-) Bij ons nog:- Kleed gaan afhalen (morgen, als alles perfect zit!)- Enveloppendoos en gastenboek kopen- Witte paraplu's kopen (hopelijk hebben we die niet nodig!!!)- Naamkaartjes kopen- Tafelschikking doen- Witte lintjes voor de auto's kopen. - Versiering kopen
Hey hey, hier ook 17 september.Wij moeten het volgende nog doen:- kleed ophalen (15-09)- ringen ophalen (06-09)- definitieve gastenlijst doorgeven aan de zaal (06-09)- soundcheck in de kerk (vanavond)- proefkapsel (zondag) - vrijgezellenavond (zaterdag )- En natuurlijk elke dag meteovista checken En dan nog een extra cadeau voor mijn ouders want die vieren hun huwelijksverjaardag op 17-09 en we weten echt NIET wat. De bedankjes voor alle gasten zijn sinds gisteren af.
hey hey,bij ons is het 16september, maar de stress zit er inderdaad wel goed in!! wat gaat de tijd snel!!wat wij nog moeten doen is :-afspraken maken met ceremoniemeester, zaal, fotograaf (volgende week gepland)-achter ons trouwringen gaan (dinsdag)- trouwkleed gaan ophalen (volgende zaterdag)-gelnagels -rode rozenblaadjes gaan halen-cadeau voor de ouders, voor de getuigen hebben we het al.dat zal het zo wel zijn denk ik!!Hoop dat ik niets vergete ben :)groetjes
Dit weekend ben ik mijn kleedje gaan ophalen. Mijn hart sloeg een slag over als die mevrouw met mijn kleedje de trap afkwam. Ik voelde mij er helemaal een prinses in :-)Mijn vriend is ook zaterdag zijn kostuum gaan laten aanpassen en mag het de 14de gaan halen. Bruidsboeket is ook besteld.Zondag via trouwartikelen nog besteld: enveloppendoos, gastenboek, ringkussentje, slingers en een duo paraplu (die we hopelijk NIET nodig gaan hebben)Woensdag afspraak met notaris. Dan moeten we enkel nog de tafelschikking doen en de naamkaartjes schrijven.Ik heb er al zin in!!!
Ik heb er ook zin in!!!! joepieeeee!!!!