Terug naar overzicht
Hoi Elke,Misschien mijn topic rond feestzalen even checken...ik heb er ook verslagje van Architect tussen gezet. Super mooie locatie, heel vriendelijke mensen ook...Voor ons kwam ze jammer genoeg te duur uit en wij hebben een andere zaal gekozen.Maar echt wel toplocatie hoor!groetjes
Geen ervaring als klant, wel als fotograaf: super gedreven mensen zijn dat daar. Toen ik er vorig jaar een huwelijksreportage deed, had ik de kans om wat te praten met hen en ik was onder de indruk van hun service en de manier waarop ze hun zaak runnen. En het koppel kon dat alleen maar bevestigen.Hopelijk van enig nut!Roeland
Ik moet dit jammer genoeg tegenspreken, maar ben wellicht te laat met mijn reactie... Wij hebben vorige zomer ons trouwfeest in de architect georganiseerd, maar waren allesbehalve tevreden. Voor meer details mag je me gerust mailen op daphnedesmedt@hotmail.com.
Hier ook een enorm slechte ervaring! Net na het feest was ik nog van plan ze aan iedereen aan te raden,maar toen barstte de bom...Ik zou ze nooit aan iemand aanraden en ik zet er geen voet meer binnen!