Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zijn er hier al 2013-bruidjes?

2-9-2011 9:33:54
Dag mede-bruidjes,

Ik vroeg mij af of er al veel 2013- bruidjes zijn?

Bij ons staan er nog 609 dagen op de teller en dat is dus echt nog lang....

Wat is er bij jullie reeds gedaan? Wij hebben sinds gisteren een optie genomen op een feestzaal. Dus dat komt in orde! :-)

Maar voor al de rest lijkt het me nog veel te vroeg, niet?

Gr,

Eef

Eve
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 797

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik2-9-2011 9:46:11

Hey dag Eve! Hier ook een 2013 bruidje met ook nog heel veel dagen op de teller. Wij gaan de eerste week van oktober zalen kijken en er eentje vastleggen. Ik ben ondertussen ook aan het kijken naar fotografen en ceremoniemeesters. Ik wil mezelf nog niet overenthousiast maken door al te denken aan de kleine details want daarvoor is het echt nog lang wachten he!

kim
7-7-2012
 Meld misbruik2-9-2011 17:07:35

Hey Eve,

ik ben een 2012-bruidje, maar toen ik hier op het forum kwam stond er ook nog een vette 6 op mijn tellerke ;-)
Wij hadden toen eigenlijk nog zo goed als niets geregeld...
Wel al gebrainstormd over de gastenlijst, hoe de trouw eruit zou zien enzo ...

Nog effe geduld hé :-)

Groetjes

Joke
27-7-2013
 Meld misbruik2-9-2011 18:27:06

Hoi,

bij ons staan er nog 693 dagen op de teller.
Onze wettelijke trouw staat al vast bij het gemeentehuis (want wij trouwen dit jaar nog voor de wet).
Voor de rest hebben we reeds onze feestzaal, de kerk is gereserveerd, de pastoor, de ceremoniemeester en een DJ.
De meeste beginnen pas anderhalf jaar op voorhand, maar als je echt een bepaalde feestzaal of DJ wil zou ik niet te lang wachten.

De rest van de voorbereidingen zal nu wel nog een eindje duren

Nog veel aftelplezier

Groetjes,
Joke

kelly
8-6-2013
 Meld misbruik2-9-2011 19:59:14

hier staat de teller ook op 644dagen... en het is idd nog lang maar ik vind het zo leuk om al rond te kijken en te vergelijken...

wij hebben al verschillende prijzen en mogelijkheden gevraagd in zalen om rustig te vergelijken...
voor de rest ook nog niet veel gedaan maar wel rond gekeken ik ben zelfs al een beetje aan het rond kijken voor jurken.. dit wel omdat ik hier niet extreem veel geld wil aan geven. en heb 2 interessante adresjes gevonden en volg daar nu wat hun collectie op via internet...
groetjes kelly

Ans
1-3-2013
 Meld misbruik2-9-2011 20:14:51

Hey, hier ook een 2013 bruidje. (nog 644 dagen op de teller)
Wij zijn ondertussen al verschillende zalen gaan bezichtigen, maar nog geen beslissing genomen.
Ook al geïnformeerd bij fotografen en voor trouwvervoer.

Veel ideeën en inspiratie opdoen op de verschillende forums en websites.

Spannend toch?

Groetjes
Ans

Eve
4-5-2013
 Meld misbruik2-9-2011 20:17:24

Hallo,

Dank voor jullie reacties!

Blij te horen dat er nog bruidjes zijn met een dikke "6" op de teller!
@ Joke: Ik wist niet dat je de kerk en zo al zo vroeg op voorhand kan reserveren! Merci voor de info. Ik zal er dan ook al eens voor kijken :-) Jullie hebben precies al veel in orde, zijn jullie al lang veloofd? Of kriebelt het bij jou ook zo om alles direct al te beginnen regelen? :-)

Groetjes,

Eef

kristien
17-9-2016
 Meld misbruik2-9-2011 23:10:57

hihi, wij trouwen (in het geniep trouwens en in het heel mini) voor de wet binnen 2 weken, maar ons groot trouwfeest is zelfs pas binnen 5 jaar. Wij zijn dit jaar op zaterdag 17 september 7 jaar samen en wij trouwen exact 5 jaar later op zaterdag (jaja, terug een zaterdag want er zitten 2 schrikkeljaren tussen) 17 september 2016 in't groots met iedereen die ons lief is er bij. Zo hebben we tijd genoeg om eerst ons huis verder op te knappen en om genoeg te sparen voor ons droomfeest. Voor onze 'echte trouw' hebben wij dus nog veeeeeeeeeeeeeeel meer dagen als jullie op de teller...

Nellie
20-4-2013
 Meld misbruik2-9-2011 23:18:53

Heeey,

Ik wou mij toch nog even aansluiten bij het rijtje... Jaja voorlopig is ons 2013-clubje nog beperkt maar de komende maanden zal die wel fors uitbreiden. Ondertussen is het toch al tof om zo het lief en leed van de voorbereidingen met anderen te delen. Er worden hier in de eerste plaats echt goede tips gegeven op het forum maar de emotionele ondersteuning kan hier ook tellen :) Ik wil zelf alles op het gemak plannen. Het voordeel van er op tijd aan te beginnen is dat je minder kans hebt om te horen "sorry, maar die datum zijn wij al bezet". Wij zijn net begonnen met te informeren naar zalen... Voor de rest is het gewoon wat opzoekingswerk op de computer zodat we al een beetje kunnen dromen hé ;)

Groetjes,
Nellie

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik3-9-2011 20:50:04

Hallo,

hier nog een 2013-ertje... met 740 dagen op de teller.
13sep2013 wordt onze dag

onze zaal is al gekozen en bekeken en goedgekeurd
we moeten alleen nog bevestigen
ook weten we al ongeveer wie we als DJ, ceremoniemeester en fotograaf willen
het gemeentehuis kunnen we pas in januari 2012 vastleggen en we houden een ceremonie in de tuin/park aan de zaal (met UVV, die moeten we ook nog boeken)
en verder ben ik op zoek naar inspiratie, en leuke ideetjes.
Join the club !

miranda
20-4-2013
 Meld misbruik4-9-2011 0:07:42

hey ,

Ook wij trouwen in 2013; 20april zijn ook al aant kijken voor een zaal misschien art niveau st.gillis-waas mits we daar wonen.Hebben eerst voor gewoon een zaal gekeken maar vinden geen dus als er iemand één weet regie oost-vlaanderen. ook info voor eventuele bruidswagens trouwjurken ...? Het kriebelt nu al
Groetjes Miranda

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik4-9-2011 11:49:59

hallo allemaal, ik ben ook een 2013 bruidje. Datum: 13/07/13 .. dus ook bij ons nog 677 dagen op de teller ... ik ben al blij om die 6 te zien, ik kom van in de 8 dus dan weet je het wel eh :-)

Wat heben wij allemaal al gedaan?
Wij zijn dit jaar op 13/07 gaan eten in de zaal die we in gedachten hadden, ik had toen geregeld om de zalen eens te mogen bezichtigen, dat was geen probleem en zijn nadien dus naar huis gereden met een super goed gevoel. Dus enkele dagen later heb ik deze zaal dan ook mamar bevestigd :-) en onlangs ... ons eerste voorschot betaald, zodat we zéker zijn .. was dan ook wel heel raar .. want is nu wel definitief eh :-)

Voor de rest hebben wij in onze kenniskring, 2 vrienden die fotograaf zijn als bijberoep en aan hen hebben we gevraagd om ons deze dag te volgen, en dat willen ze doen. Dus fotograaf = ok

Ondertussen ook onze gastenlijst aan het maken, een opstelling van onze dag, aan het kijken voor een fotolocatie, vervoer, ... klein beetje vanalles eh. :-)

Af en toe ben ik dagen bezig met de trouw, en dan weer enkele dagen niet ... naargelang mijn gevoel. Ook omdat we nog zoveel dagen te gaan hebben eh :-)

Joke
27-7-2013
 Meld misbruik4-9-2011 13:17:49

@ Eve:
Wij zijn al verloofd sinds 22 december 2010.
Normaal gezien gingen we 9 juni 2012 trouwen maar nadat we deze datum hadden vastgelegd besloot ik om terug twee jaar te gaan studeren voor Kleuterjuf.
En aangezien 9 juni in de examenperiode valt, hebben we besloten om het grote trouwfeest te verzetten naar de zomer van 2013. Normaal, als alles vlot verloopt, zijn mijn studies dan ten einde. Zo kunnen we in alle rust van onze trouw genieten.
Het was geen probleem om de feestzaal, kerk, ceremoniemeester en pastoor te verzetten naar onze nieuwe datum. Onze ceremoniemeester had wel al enkele trouws die hij naar toe moet in de zomer van 2013.
Onze wettelijke trouw is tijdens de kerstvakantie. Ik hou zo van de kerstsfeer en de mooie kerstversiering. Dat zal gezellig worden .
Wij zullen op onze wettelijke trouw onze grootouders ook al eens uitnodigen om hier thuis te komen eten. Ze zijn bang dat ze in 2013 misschien niet meer zo gezond zullen zijn (dat kan jammergenoeg snel veranderen bij oudere mensen). Zo kunnen ze er al zeker in december bij zijn. We zullen dan ook al wat mooie foto's laten nemen zodat we daar mooie herinneringen aan hebben.

Vele groetjes,
Joke
(die het zo leuk vind om alles voor te bereiden, hihi)

: Ik wist niet dat je de kerk en zo al zo vroeg op voorhand kan reserveren! Merci voor de info. Ik zal er dan ook al eens voor kijken :-) Jullie hebben precies al veel in orde, zijn jullie al lang veloofd? Of kriebelt het bij jou ook zo om alles direct al te beginnen regelen? :-)

Joke
27-7-2013
 Meld misbruik4-9-2011 13:19:15

Oeps,
het onderste deel van mijn berichtje was gekopieerd van een eerder gepost berichtje.

Leen
16-2-2013
 Meld misbruik4-9-2011 16:33:05

Hello allemaal!
Hier nog 530 dagen op de teller, dus ook een 2013'ertje! Wij gaan dinsdag naar een proefavond in een feestzaal die ons ferm aanstaat en wellicht zullen we die ook meteen vastleggen. Voor de rest al een beetje knutselen met de gastenlijst en wat wegdromen :-)

Succes allemaal!

Lore
18-5-2013
 Meld misbruik4-9-2011 19:05:56

Ik ben ook een 2013 bruidje!
Nog 621 dagen op de teller! Volgende week gaan we zalen kijken en hopelijk zit de goeie ertussen!
Ook hebben we al een voorlopige gastenlijst en idee van wat we wanneer wille doen (wanneer kerk, wanneer trouwen voor gemeente ed)
We weten wel niet goed wanneer we de kerk kunnen vastleggen :( daar ga ik binnenkort eens voor bellen.

Karen
17-8-2013
 Meld misbruik5-9-2011 19:40:00

Hier nog eentje! Ik heb zelfs nog een 7 vooraan staan: 17 augustus 2013 wordt onze datum.
De feestzaal hebben we een optie op, maar moeten we nog formeel bevestigen. Momenteel zijn we druk bezig met fotografen te bezoeken. Ja, ik vind het superleuk om alles zo vroeg te doen, alle keuze nog he! DJ hangt vast aan de zaal en nu zijn de ideetjes naar dagindeling etc aan het borrelen :)!

Veel plezier met het plannen nog!

Leen
16-2-2013
 Meld misbruik11-9-2011 13:09:19

Nog 523 dagen intussen en de zaal ligt vast!! Nu toch nog wel eventjes al de rest in de koelkast steken voor een tijdje

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik1-11-2011 18:15:32

Hoi!
Hier ook een 2013 bruidje! Blijkbaar op dezelfde dag als jij Eef :)
Nog 549 dagen op de teller, pfieuw lijkt nog lang maar dat zal wel vlug passeren zeker..(hoop ik :))
Wij zijn nu volop bezig met een zaal aan het kiezen, voor de rest lijkt het me idd nog een beetje te vroeg. Maar af en toe zoeken we wel al wat zaken op, of brainstormen we voor leuke ideetjes.
Ik kijk ook vooral uit om de zoektocht naar een bruidsjurk te starten :)

groetjes
Delphine

Lieselot
23-8-2013
 Meld misbruik1-5-2012 21:30:57

Hier nog een bruidje van 2013!
Wij zijn volop bezig met het kiezen van een zaal, wel moeilijk!
Zoveel zalen die ik leuk vind, mijn vriend jammer genoeg niet!

Gastenlijst is ook al in orde samen met de dj en de fotograaf.

Voor de rest nog niets gedaan!
Maar ik gok eens de zaal vastlig, dat je dan "verder kan" met al de rest :)

Groetjes,
Lieselot

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...