Nu Online
Momenteel zijn er 301 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Opdienen feestzaal

2-9-2011 20:51:45
Hoi iedereen!

Onze feestzaal is vrij van traiteur dus moeten ook voor alles zelf zorgen, dus ook personeel voor de toog en eventueel om op te dienen. Nu was mijn vraag waar ik deze mensen kan vinden?? Een collega stelde al voor om de toog te doen, zij heeft er namelijk ervaring mee, maar het zou wel leuk zijn als er toch enkele mensen rondlopen om de gasten ook wat te bedienen. Alle tips zijn welkom!

Groetjes!

Elke
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 693

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik2-9-2011 21:16:38

heylah, had al ergens gehoord dat je bij de dichtsbijzijnde hotelschool eens kan gaan vragen. Meestal zijn er laatstejaars die dat als bijverdienste doen. Misschien wel ideaal voor jullie

Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik2-9-2011 22:04:03

Je kan ook bij jeugdbewegingen horen, Chiro, scouts ... willen altijd een centje bijverdienen om op kamp te kunnen gaan.

Wijzelf hebben vrienden van mijn schoonbroer die de "bar" voor hun rekening zullen nemen. Is een groepje die dat leuk vinden om te doen, zolang ze mogen mee eten (Buffet) en af en toe een danske plasseren, zijn ze tevreden ... en wij dus ook ;)
Succes!
Groetjes,
Cindy

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik3-9-2011 4:19:15

ken je zo niemand die student is en die wel wat andere studenten kan optrommelen?

en anders, mensen van het forum he ;-)

Lindsay
14-8-2012
 Meld misbruik3-9-2011 8:25:10

Hey,

Misschien informeren bij een interimkantoor? Veel succes!

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik3-9-2011 9:21:32

bij u traitteur eens luisteren.. onze traitteur heeft hier ook voor gezorgd nadat wij vroegen of hij iemand kende, en ze krijgen die vraag wel meer hoor, en hebben dus meestal hun vast groepje die hem kan optrommelen op op te dienen, en garconnen, maar voor achter de toog had hij niemand, dus hebben vrienden van mijn zus dat gedaan, misschien ken je ook zo iemand?

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik3-9-2011 10:46:12

Hey Elke,

Bij onze feestzaal doen de mensen van de zaal de tap en onze traiteur brengt zelf personeel mee voor de receptie (bediening drank + hapjes).
Misschien eens vragen aan je traiteur dus of hij iets kan regelen?

groetjes

sofie
8-9-2012
 Meld misbruik3-9-2011 11:04:25

Ook bij ons zorgt de traiteur daarvoor. Wij betalen een vast bedrag per uur per werkkracht.

Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-9-2011 13:44:17

Idd, vragen aan de traiteur! ;-)

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik3-9-2011 15:05:13

bij mij komen vriendinnen van mijn zus tappen

Els
10-9-2011
 Meld misbruik4-9-2011 13:40:35

Bij ons zal de traiteur voor personeel zorgen, hij moet er tenslotte mee samenwerken en weet dat zij een goede job leveren.
Als je kiest voor mensen die je niet kent... ik zou het niet riskeren :) Heb al verhalen gehoord van mensen die eerst een klein vat aansluiten en dat was dan natuurlijk snel op, maar het grote vat dat dan volgde kregen ze niet meer leeg... en die trouwers konden het allemaal betalen ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...