Terug naar overzicht
heylah, had al ergens gehoord dat je bij de dichtsbijzijnde hotelschool eens kan gaan vragen. Meestal zijn er laatstejaars die dat als bijverdienste doen. Misschien wel ideaal voor jullie
Je kan ook bij jeugdbewegingen horen, Chiro, scouts ... willen altijd een centje bijverdienen om op kamp te kunnen gaan. Wijzelf hebben vrienden van mijn schoonbroer die de "bar" voor hun rekening zullen nemen. Is een groepje die dat leuk vinden om te doen, zolang ze mogen mee eten (Buffet) en af en toe een danske plasseren, zijn ze tevreden ... en wij dus ook ;)Succes!Groetjes,Cindy
ken je zo niemand die student is en die wel wat andere studenten kan optrommelen?en anders, mensen van het forum he ;-)
Hey, Misschien informeren bij een interimkantoor? Veel succes!
bij u traitteur eens luisteren.. onze traitteur heeft hier ook voor gezorgd nadat wij vroegen of hij iemand kende, en ze krijgen die vraag wel meer hoor, en hebben dus meestal hun vast groepje die hem kan optrommelen op op te dienen, en garconnen, maar voor achter de toog had hij niemand, dus hebben vrienden van mijn zus dat gedaan, misschien ken je ook zo iemand?
Hey Elke,Bij onze feestzaal doen de mensen van de zaal de tap en onze traiteur brengt zelf personeel mee voor de receptie (bediening drank + hapjes).Misschien eens vragen aan je traiteur dus of hij iets kan regelen?groetjes
Ook bij ons zorgt de traiteur daarvoor. Wij betalen een vast bedrag per uur per werkkracht. Groetjes
Idd, vragen aan de traiteur! ;-)
bij mij komen vriendinnen van mijn zus tappen
Bij ons zal de traiteur voor personeel zorgen, hij moet er tenslotte mee samenwerken en weet dat zij een goede job leveren.Als je kiest voor mensen die je niet kent... ik zou het niet riskeren :) Heb al verhalen gehoord van mensen die eerst een klein vat aansluiten en dat was dan natuurlijk snel op, maar het grote vat dat dan volgde kregen ze niet meer leeg... en die trouwers konden het allemaal betalen ;)