Terug naar overzicht
Nee, je kan er normaal gezien zo naartoe gaan.Je hebt daarvoor geen afspraak nodig.Je kan wel altijd een afspraak maken maar zelf ben ik daar naartoe geweest zonder afspraak en werd daar zeer vriendelijk geholpen.Ik ga in oktober nog eens kijken en dan wss bestellen.GroetjesHadass
ik heb een afspraak gemaakt (volgende week!!! spannend)Dan ben je zeker dat ze tijd hebben voor jou.groetjesNancy
Hey Eef!Toen ik er naartoe ging, had ik een afspraak gemaakt. Vlak voor wij binnengingen, was er iemand terug naar huis gestuurd zonder afspraak.Als je dus zonder afspraak langs gaat, hangt het er van af of ze op dat moment al een andere afspraak hebben. Ze hebben namelijk maar één pasruimte.Groetjes
Jep, afspraak maken hoor, anders bestaat de kans dat Lynn je niet kan helpen omdat ze bezig is! Ik haal volgende woensdag mijn droomjurk af!! Spannend!
Ik heb er ook een afspaak gemaakt. Op 1 oktober kan ik eindelijk kleedjes gaan passen. Ik kijk er echt naar uit!Tina, wat zijn jouw ervaringen met Youniek? Heb je lang op je kleedje moeten wachten en hoe zit het met retouches?
Mijn ervaringen met Youniek zijn geweldig!Ik ben op 7 mei mijn jurk gaan kiezen. Ik heb zelf nog aangegeven wat ik graag zag en heb de jurk die ik heb uitgekozen aangepast naar eigen smaak (laag tule tussen de verschillende rokkenlagen, rugsluiting aangepast, halter gekozen...). Dit was allemaal in de prijs inbegrepen. De prijs van de jurk is de prijs all in :))Op 5 juli kreeg ik bericht dat de jurk binnen was en dat ik voor de eerste pas mocht gaan.Daarna nog 2x geweest en woensdag ga ik het afhalen! Youniek is echt een GEWELDIGE winkel die ik iedereen zou aanraden.Mijn nichtje heeft een Linea gekocht enkele jaren geleden, 1800 euro! Ze zegt dat als zij Youniek toen gekend zou hebben dat ze zeker ook naar hier was gekomen!
heb vandaag de mijne daar ook besteld. Inderdaad geweldig!!!