Nu Online
Momenteel zijn er 544 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hulp gevraagd bij zelf filmtickets te maken aub!

3-9-2011 12:31:58
Hoi lieve bruidjes,
Ik heb op het forum al een paar keer gelezen dat er bruidjes zijn die kiezen voor cinematickets te maken en af te geven bij binnenkomst van de gasten, om zo de tafelindeling aan te geven.
Omdat mijn vriend en ik grote filmliefhebbers zijn vinden we dit idee echt bij ons passen!
Geen idee hoe we aan de praktische kant te beginnen...

Zijn er bruidjes die ons hierbij willen helpen aub...?
Alle tips zijn welkom!!! Alvast HEEL ERG BEDANKT voor alle hulp!!

XXXX

Bruidje
28-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 21 | Gelezen: 2526

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik3-9-2011 12:34:25

PS indien gemakkelijker mogen eventuele tips: of zelfs voorbeeldjes ook altijd gemaild worden naar championneke AT hotmail.com !

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik3-9-2011 13:35:49

Er is een bruidje hier op het forum dat er zelf heeft gemaakt.
Heb haar gevraagd of ze ze wou doormailen, dus als ik ze heb dan zal ik je direct mailen.
groetjes Britt

Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik3-9-2011 14:25:05

Hoi,

Wij hebben als thema festival en wij voorzien aan de vestiaire een "kassa" waar de genodigden zich moeten inschrijven (verplichte gastenlijst) en dan een polsbandje krijgen dat ook als plaatsaanduiding zal dienen. Onze getuigen zullen deze taak op zich nemen. Een ander thema, maar misschien kunnen jullie ook een soort van "kassa" voorzien om de tickets te overhandigen? Voordeel is ook dat je op die manier een buffer hebt zodat de gasten niet staan aan te schuiven bij het koppel, maar aan de kassa ;)
Deze tip kwam trouwens ook van een bruidje hier op het forum!
Als uitnodigingen hadden wij de festivaltickets van cartarosa. Zij hebben ook cinematickets met afscheurstrookje.
Succes!
Groetjes,
Cindy

Tina
10-9-2011
 Meld misbruik3-9-2011 16:04:44

Hey,

Ons trouwfeest binnen 6 dagen zal volledig in het thema film staan. Wij hebben ook cinematickets gemaakt om uit de delen voor de tafelindeling. Wat is je email?

Groetjes
Tina

Annemiek
29-10-2011
 Meld misbruik3-9-2011 16:25:41

Hoi,

Ook wij werken rond het thema film. Wij hebben bij onze uitnodiging een cinematicket. Voor de tafelindeling dachten wij gewoon om met een foto te werken uit de fim & de titel erbij. Laat je mij ook even je e-mailadres weten dan stuur ik het door?
@Tina zou je het jouwe ook willen doormailen naar ons? Dan is dat mss ook nog wel een idee...! Wat hebben jullie zoal nog allemaal?
Ons e-mailadres: manu_annemiek@hotmail.com

Groetjes, Annemiek.

Nathalie
19-11-2011
 Meld misbruik3-9-2011 20:30:42

hey zouden jullie mij dit ook een keertje willen doormailen aub ?

Nathalie.Vermylen@telenet.be

nancy
26-11-2011
 Meld misbruik3-9-2011 22:39:10

hallo heb ook intresse zou u kunnen mailen bedanktaub janmichels@hotmail.be

Tina
10-9-2011
 Meld misbruik3-9-2011 23:13:08

Jullie hebben allemaal mail :))

karen
22-10-2011
 Meld misbruik4-9-2011 10:23:57

Zou u deze ook naar mij willen doormailen?
Alvast bedankt!!!

Mvg,

jespers.karen@hotmail.com

Kirsten
18-2-2012
 Meld misbruik4-9-2011 10:55:13

Hey Tina,

wij hebben ook thema film... En dachten ook zelf filmtickets te maken maar zijn hier nog niet aan begonnen... Zou je ze ook naar mij willen mailen, dan kan ik wat inspiratie opdoen :)
kikidhondt@hotmail.com

Alvast bedankt!

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik4-9-2011 11:11:55

Zouden jullie het ook even naar mij willen doormailen?

jili.de.weyer@gmail.com

alvast bedankt!

Tina
10-9-2011
 Meld misbruik4-9-2011 11:15:42

Mail is verzonden :))

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik4-9-2011 21:21:58

Hihihi, en ik dacht eens origineel te zijn! Tina, zou je het mij ook willen sturen? alvast heeeel erg bedankt,

Isabelle
isabelle.Francois@gmail.com

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik4-9-2011 21:22:50

ps- hey andere movie-bruidjes, hoe laten jullie het thema nog terugkomen? ik dacht aan zakjes popcorn met de namen op als plaatsaanduiding. maar heeft iemand nog ideetjes?

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik5-9-2011 11:13:19

Hoi iedereen!
Bedankt voor alle reacties! Mijn mail = championneke@hotmail.com.
Heel erg bedankt!! xxxx

Sonja
16-5-2012
 Meld misbruik7-9-2011 10:06:08

Hey Tina,

Mag ik please, please ook een mail?

Alvast bedankt en veel succes en romantiek dit weekend : )

Sonja

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik7-9-2011 10:21:59

Hoi iedereen!
Ik zie dat er heel wat andere bruidjes ook op zoek waren naar deze voorbeeld-tickets.
Velen van jullie zouden al een mail moeten hebben ontvangen, maar ik nog niets (terwijl het mijn oproep was! ).

Zou er een van jullie zo vriendelijk willen zijn om deze mail door te sturen naar mij aub?
E-mail = championneke@hotmail.com . Superbedankt!! xxxx

Tina
10-9-2011
 Meld misbruik7-9-2011 19:30:06

Hey Championneke, ik heb het nog eens doorgestuurd. Khad hem op 3/09 ook al naar jou gemaild hoor, hopelijk is het nu gelukt!

Sonja wat is je emailadres?

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik8-9-2011 16:47:45

haaai, even langs deze weg over de vlinders want een bericht posten gaat idd niet, ik ging naar je profiel en zag in je gastenboek al dat ik al eens reageerde, maar je zal dat nog niet gezien hebben :) je gastenboek vinden is nl. ook een heel avontuur:
je ben nu dit aan het lezen. als je op jouw foto klikt nu(naast de vraag die je aan het forum stelde), kom je op je eigen profiel en zal je in het gastenboek mijn reactie zien. maar ik had het al opnieuw getypt dus hierzo:

"Halloo !! Ik heb ze zelf nog niet besteld of gemaakt, maar ik was wel van zin ze zelf te maken !! Hoe gaat dat in zijn werk : je gaat naar een knutselwinkel zoals Pipoos (bvb in gent zuid heb je'r een) en denk ook in Ava, en koopt daar een "pon" (pons in meervoud) dit is iets als een perforator maar met vormpjes en in verschillende groottes. Dan kies je gekleurd papier uit (afhankelijk welk je wil) en kies je de grootste "pon". zo ga je de vlinders dus "perforeren". Dan plooi je ze zachtjes in twee en knip je een klein sneetje in de vlinder (in zn buikje) zodat die op het glas kan staan. Zo zou het moeten werken :)"

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik8-9-2011 16:49:45

oei oei oei, ik vrees dat het om een vergissing gaat ! ik ben helemaal in de war :)

ik kreeg een melding van mijn gastenboek en had helemaal niet door dat jouw berichtje al van in mei was !

nu vraag ik mij af waarvoor die melding wel was....

:)

julie
28-5-2016
 Meld misbruik17-1-2016 11:31:16

Dag Tina,

Zou ik ook het sjabloon van die filmtickets van jou mogen gebruiken?
Email: julie.lambertz@hotmail.com

Alvast bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info