Terug naar overzicht
Wij hadden ook 'Ik hou van u' van Noordkaap en kunnen eigenlijk helemaal niet walsen! :-)Probeer het gewoon eens uit... Bij ons was iedereen alleszins zeer enthousiast over onze keuze! Wij hadden één keertje geoefend, ik met een lange galarok die ik nog in de kast hangen had :-)Kwestie van eens te voelen hoe het danst met een sleep!Dus gewoon speels slowen kan zeker op dat nummer!groetjesSylvie11/03/06 (al 104 dagen geleden!)
mensen die willen dansen op een wals, maar niet kunnen walsen, doen vaak 1 pas per maat (telkens op de eerste tel van de maat). nadeel is dan wel dat er veel van de 'sjwoeng' van het nummer verloren gaat. je moet het maar eens uittestenGroetjes,Carine
HeyHet is jullie openingsdans, en het nr is belangrijker als e dans. Als je dit liedje later dan hoort denk je altijd terug aan je trouw! Wij nemen danslessen voor de mambo voor Time of my live uit Dirty Dancing. Niet gemakkelijk, maar zo'n tof liedje!!!Dus ik zou zeggen, neem Noordkaap maar en dans zoals je wil.GroetjesVicky09.09.06