Terug naar overzicht
mooi weer in mei en niet te ver vliegen... denk aan de canarische eilanden??Welk hotel? Misschien beter eerst de plaats / land bepalen... er zijn zoveel goede hotels!Kijk anders eens op www.zoover.nl daar worden hotels beoordeeld door mensen die er al geweest zijn!
Of www.vakantiereiswijzer.nlAls het luxueus mag zijn : www.pegase.beBegin mei mooi weer... helaas er zijn geen zekerheden meer.Egypte lijkt me dan een goede kanshebber.Veel kies-plezier !
Bestemmingen voor mooi weer begin mei met de combinatie die jullie zoeken (cultuur&ontspanning) ? Cyprus, Taormina (Sicilië), Corsica en -waarom niet ?- Turkije.
Ik vond Sicilië super!
Wij vertrekken 14/09 hierheen.... http://www.holidayvillagerodos.com/gallery.php?id=1 Niet te ver vliegen, voor een weekje, zonder kids :))Oh ja, en wij kozen voor de SWIM-UP kamer...ik kijk er zoooo naar uit!
Palazzo del mare in Kos ook met swim-upkamer!Wij zijn daar begin juni dit jaar geweest en was echt een super hotel met veel rust en privacy!Wel niet gedaan als huwelijksreis maar vind dit echt wel een aanrader.groetjes
Hejj.. wij gaan ook op huwelijksreis en willen ook niet lang vliegen want dit is voor ons dan geen huwelijksreis meer maar een kwelling.. :)dus gaan wij 14 daagjes naar de canarische eilanden.. en dan wel in maart, het is wel een risico met het weer maar in mei is het daar toch wel warm hoor.. wij gaan 7 daagjes tenerife (dream hotel gran tacande nog nooit geprobeerd maar ziet er toch veel belovend uit !!)en dan van tenerife vertrekken we richtinggran canaria daar 7 daagjes pure luxe (villa del conde kan ik ABSOLUUT aanraden is al onze 3e keer dat we daar zullen vertoeven)groetjes jamie x