Nu Online
Momenteel zijn er 536 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis naar waar/welk hotel?

3-9-2011 16:21:34
Dag bruidjes,

Wij zijn op zoek naar een locatie/hotel voor onze huwelijksreis.

De bestemming maakt ons niet zoveel uit, wel een bestemming waar het mooi weer is begin mei en we houden van de combinatie cultuur/ontspanning. (Liever geen Maledieven of dergelijke, aangezien we dit een beetje te ver vliegen vinden)

Ik ben enkele reisbrochures gaan halen maar het is zo moeilijk een keuze te maken, alle hotels lijken min of meer op elkaar.

Welk hotel raden jullie ons aan?

groetjes,
Elien

Elien
15-6-2019
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1768

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik3-9-2011 17:19:57

mooi weer in mei en niet te ver vliegen... denk aan de canarische eilanden??
Welk hotel? Misschien beter eerst de plaats / land bepalen... er zijn zoveel goede hotels!
Kijk anders eens op www.zoover.nl daar worden hotels beoordeeld door mensen die er al geweest zijn!

sonja

Meld misbruik3-9-2011 17:46:22

Of www.vakantiereiswijzer.nl

Als het luxueus mag zijn : www.pegase.be

Begin mei mooi weer... helaas er zijn geen zekerheden meer.
Egypte lijkt me dan een goede kanshebber.

Veel kies-plezier !

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik3-9-2011 17:54:49

Bestemmingen voor mooi weer begin mei met de combinatie die jullie zoeken (cultuur&ontspanning) ? Cyprus, Taormina (Sicilië), Corsica en -waarom niet ?- Turkije.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-9-2011 18:08:05

Ik vond Sicilië super!

Tina
10-9-2011
 Meld misbruik3-9-2011 23:44:13

Wij vertrekken 14/09 hierheen.... http://www.holidayvillagerodos.com/gallery.php?id=1

Niet te ver vliegen, voor een weekje, zonder kids :))

Oh ja, en wij kozen voor de SWIM-UP kamer...ik kijk er zoooo naar uit!

Marjon
20-7-2012
 Meld misbruik4-9-2011 11:52:34

Palazzo del mare in Kos ook met swim-upkamer!
Wij zijn daar begin juni dit jaar geweest en was echt een super hotel met veel rust en privacy!
Wel niet gedaan als huwelijksreis maar vind dit echt wel een aanrader.

groetjes

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik4-9-2011 15:46:49

Hejj..

wij gaan ook op huwelijksreis en willen ook niet lang vliegen want dit is voor ons dan geen huwelijksreis meer maar een kwelling.. :)

dus gaan wij 14 daagjes naar de canarische eilanden.. en dan wel in maart, het is wel een risico met het weer maar in mei is het daar toch wel warm hoor..

wij gaan 7 daagjes tenerife (dream hotel gran tacande nog nooit geprobeerd maar ziet er toch veel belovend uit !!)
en dan van tenerife vertrekken we richting
gran canaria daar 7 daagjes pure luxe (villa del conde kan ik ABSOLUUT aanraden is al onze 3e keer dat we daar zullen vertoeven)

groetjes jamie x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums