Terug naar overzicht
Dag Bert,Een dj zoeken is steeds één van de moeilijkste dingen als je er zelf geen kent en niet direct in de omgeving raad kan krijgen door anderen die wel al weten ervaring hebben met een dj die al feesten speelde waar ze zelf gasten waren.Je moet dus echt op het gevoel afgaan en zeker meerdere personen of groepen aanspreken.Zo een gesprek is steeds belangrijk om te weten met welke persoon je eventueel in zee wil gaan.Als jullie dit wensen kunnen jullie steeds een vrijblijvende offerte krijgen!!Ik speel zowel feesten met eigen materiaal maar zeker ook met discobar van de zaal en alles wordt bij mij op papier gezet zodat je voor geen verassing komt te staan.Vriendelijke groeten, Bart
Hoi Bert,Neem eens contact met Guido van Discobar Dylano (ook hier op het forum).Deze man is professioneel, betaalbaar en bovenal is een prima DJ. Hij zorgt ervoor dat de dansvloer de ganse avond vol mensen staat.MvgrLudoPlanMaken.be
Dag Bert,Eighties en nineties zijn momenteel erg in trek op zowat elk soort feest of fuif. Eigenlijk is dat nooit echt verminderd, deze twee decennia hebben ijzersterke nummers die zo goed als altijd scoren. Deze dag hebben nog niet geboekt. Vrijblijvende afspraak kan geregeld worden! Zie onze site voor een eerste kennismaking.Vriendelijke groet,DJ Dirkwww.db-allmusic.be
Beste Bert, Ik ben voorlopig nog beschikbaar die dag en uiteraard heb ik massa's ervaring met 80's en 90's feesten.Bovendien heb ik momenteel nog een SUPER PROMO lopen, waarvoor nog enkele plaatsjes vrij zijn!Neem gerust vrijblijvend contact op voor meer info.M.v.g., Juan (D.J. Dilano)info@djdilano.bewww.djdilano.be 0476 78 53 91