Nu Online
Momenteel zijn er 428 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

paardentram grimbergen

3-9-2011 17:53:37
hey mijn toekomstig bruidje zou graag met de paardentram als vervoer trouwen. maar we weten niet goed hoeveel dit kost en hoe snel dit vooruit gaat kwestie om niet de hele dag in de tram van plaats naar plaats te moeten doorbrengen.
heeft er iemand ervaring met het gebruik van een paardentram?

jurgen
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1973

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik3-9-2011 23:37:59

Hey Jurgen,

dit vond ik op internet :

In de regiogids 'Groene Gordel', uitgegeven door Toerisme Vlaams-Brabant, is op pagina 189 de Paardentram van Grimbergen wel vermeld onder de rubriek "huifkartochten" met de contactgegevens van het Museum voor Oudere Technieken waar men terecht kan voor informatie en boekingen.

Misschien eens contact opnemen met het Museum voor Oudere Technieken ? Blijkbaar is dat dus de dienst waar je voor huifkartochten terecht kan. Sukses !

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik3-9-2011 23:47:02

Tel. nr. M.O.T. : 02/ 270. 81. 11 - Adres : Guldendal, 20 te Grimbergen

Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik4-9-2011 12:53:50

voor paard en koets moet je rekenen op 8km per uur.
Voor lange afstanden is dat dus wel wat moeilijk.

veel succes,
Vicky

Yves

Meld misbruik4-9-2011 15:11:11

Beste Jurgen,

Nog een mogelijkheid:

hermandegreeff@hotmail.com uit Broekstraat 159, 1982 Elewijt.

Verschillende types van voertuigen getrokken door paarden.

...alle ceremonies, huwelijken,jubilea,rondritten en publiciteit.

Groetjes,
Yves
www.huwelijksfotograaf.nu

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...