Terug naar overzicht
Ey anne! Van de andere bruidjes hier op het forum heb ik toch al gehoord dat de prijs daar zo goed meevalt?
Hoi Anne,Wij hebben onze trouwringen ook daar besteld vandaag! Denk dat je naast ons zat, niet? Wij zijn gegaan voor heel brede ringen (die van mijn verloofde 1 cm breed mat goud, die van mij 1,1 cm breed met 111 briljantjes verdeeld over 6 rijen). We dachten echt dat het onbetaalbaar zou zijn maar betalen hier dankzij de korting en veel eigen goud een heel redelijke prijs voor (zeker als we dit vergelijken met de "normale" juweliers hier in de buurt). Ook hier dus niets dan lof over de service, kwaliteit, prijs,... Echt een aanrader!Liefs,Nathalie
Ik was toevallig naar hun website aan het kijken. Ringen met de vingerafdrukken vind ik erg origineel.
CarolineDe prijzen zijn daar echt wel goed hoor... We hebben daar nu de ring van m'n verloofde erbij voor de prijs die we ergens anders betaalden voor die van mij alleen...GroetjesKatrien
Als je het vergelijkt met andere juweliers betaal je idd soms de prijs da je betaald voor 1 De prijs valt idd mee :D (dat bedoel ik met redelijk :p - het blijft een investering he ;D)@ Nathalie: inderdaad jullie zaten naast ons, even intensief in gesprek met elkaar :D Ik moet zeggen ik had verwacht dat wij daar uren zouden moeten zitten maar na 15 min zagen we al dat 1 paar de voorkeur droeg :D Kan nu al niet meer wachten om ze te zien! GroetjesAnne
Ah ok Anne, ik had het anders begrepen, hehe:). Hebben jullie lang op voorhand een afspraak moeten vastleggen?
wij gaan 1 van de weekends ook eens naar fede di oro! moet je er een afspraak maken of kan je er zo binnen gaan? wanneer heb jij je trouwringen dan ? groetjes Jill
Wij hebben midden augustus een afspraak gemaakt voor 03/09. Maar dit was omdat ik pas dan een weekend niet moest werken. Ik denk dat vroeger eventueel ook kon maar ze vragen wel om op voorrand een afspraak te maken. Begin juni hebben we onze ringen - we hebben ervoor gekozen ze zelf te gaan halen (kan ook per post) als er dan iets mis is kan het meteen aangegeven worden (want een maand speling is natuurlijk niet heeel lang)Groetjes
Met de post is natuurlijk wel gemakkelijk, zeker als je niet echt uit de streek komt ( zoals wij:)). Maar idd, als er iets verkeerd is, ben je wel nog direct daar om het te laten oplossen hè. Denk dat we binnen een maandje ook wel eens zullen gaan piepen, ben benieuwd:).
Hey, Jill. Wij hebben ook onze ringen van FDO en wij zijn tot nu toe heel tevreden van hun service (na enkele weken had ik me bedacht en wou ik toch een ander model. Ondertussen was er een nieuwe collectie binnen en had ik onmiddellijk DE ring gevonden. Dit was voor hen geen enkel probleem, zelfs niet toen bleek dat de nieuwe ringen samen zo'n 400 euro goedkoper bleken te zijn dan deze die we oorspronkelijk gekozen hadden.) Ze leveren wel redelijk laat. Wij trouwen binnen 11 daagjes en kunnen waarschijnlijk morgen om de ringen. Naar de verhalen die ik hier lees is dat wel bij iedereen zo. Reken er dus maar op dat je pas 1 à 2 weken voor de trouw uw ringen zult hebben. Maar misschien is het wel beter zo, want ik ga het moeilijk hebben dat ik mijn prachtige ring nog een weekje in de kast moet leggen.
ja zoals je zegt met de post is makkelijk :D wij komen uit bornem (antwerpen) dus het is we leven rijden maar dan ben je wa geruster e :p
Wij zijn van Stekene, ook een eindje dus:)
Met de post? Wij zijn vandaag daar geweest, gekozen en besteld. Ze zouden begin april klaar zijn. Aangezien wij ook van noordelijk Antwerpen zijn, zouden deze aan huis afgeleverd worden. De man bevestigde dat ze dit steeds op zaterdag plannen. Ze vertrekken dan altijd omstreek 6u 's morgens om vervolgens een schema te volgen volgens planning. De bellen je op maandag op, met de melding rond welk uur ze op zaterdag bij jou gaan zijn. Moest er dan toch nog iets zijn, dan nemen ze deze terug mee en maandag worden deze dan meteen aangepakt. Is alles ok, dan kan je cash betalen of met een bankcheque. Per post zou ik eerlijk gezegd nooit vertrouwen. Niet dat ik de mensen van Fede Di Oro niet vertrouw (helemaal niet het geval), maar eerder de post zelf. Is niet het eerste pakketje dat zogezegd kwijt raakt in de post he? If you know what I mean...Grts,San
Sandra, ik dacht net hetzelfde, ik zou de post ook niet vertrouwen.Moet je dan echt al nu gaan kijken als je daar je ringen wilt bestellen voor juni 2012?Goh, ik denk dat wij is moeten in gang schieten want ik heb altijd de indruk dat ik nog super veel tijd heb.kan iemand iets zeggen over hun prijzen? en hoe zit het met de betaling? hoeveel voorschot geef je? Want ik wil niet alles ineens betalen....als er dan iets mis is, heb je geen been meer om op te staan.groetjes
Wij hebben een voorschot betaald van 100 euro ze ontvangen enkel cash of overschrijvingen (er zijn wel ongeveer 3 banken in de buurt)