Terug naar overzicht
Hoi Nikki,Ik had dit weekend ook een bruidje die normaal nooit make-up gebruikt. Haar make-up heb ik heel sober gehouden, maar wel zo dat ze er heel naturel uitzag en zich supergoed bij voelde! Ook haar zussen en de mama. Het is heel belangrijk dat jij jezelf blijft op je grote dag, ook met je make-up!Alvast veel succes,GroetjesLaura
Beste Nikki,Als fotograag zou ik je aanraden om zeker een goede visagiste onder de arm te nemen (Jessica en Laura zijn goede en professionele visagistes).Een goed aangebrachte make-up heeft nl een grote invloed op de foto's. Slecht aangebrachte of helemaal geen make-up zorgt bv voor een weerkaatsing van het licht op het gezicht. Zo zijn er nog een aantal voordelen van make-up voor de huwelijksfoto's.MvgrLudoPlanMaken.be
hallo, ik had ilse van www.makeyouup.be zij luistert heel goed naar wat je wilt en voelt je goed aan. Ze probeerde mijn proefmake-up met 2 verschillende ogen. Ik koos het mooiste ( direct foto van genomen door haar man die fotograaf is) en besproken alles. Heel geduldig. Ze keek niet op een half uur. En ook heel goed van prijs. veel succes.