TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Peter
14-7-2012
|
4-9-2011 8:59:43
Dag Sarah,
Wij hebben daar ook ons feest volgend jaar. De zaak is intussen wel doorgegeven aan de eigenaars waar jij mee gesproken hebt, de vorige eigenaars hebben nu een B&B in Spanje. Omdat de zaak werd doorgegeven had ik dit ook even op het forum gezet omdat ik mij zorgen maakte. Ik werd gerustgesteld, het waren de kok en de maitre die de zaak hadden overgenomen, het eten en organisatie zou nog steeds uitstekend zijn. En wat een mooie zaal,locatie, tuin en orangerie hé .
|
|
Sara
21-5-2011
|
4-9-2011 10:39:46
Hallo,
Wij zijn 21 mei getrouwd en hebben ons feest in deze zaal gegeven. Het is een echte aanrader, de service en het eten waren heel goed! Heel onze familie vond het top! Ze wisten direct wat te doen, de gasten zaten nooit zonder drank. Ze respecteerden de tijdstippen van de openingsdans,.... Ik kan alleen maar positieve feedback geven!
Veel succes!
|
|
Jili
12-5-2012
|
4-9-2011 11:07:36
Hallo,
Ik ben op 13 mei 2011 naar een trouwfeest geweest in het Krekelhof van mijn vriendin. En het is echt een aanrader: ze hadden een receptie in de tuin, voorgerecht opgediend en dan buffet (2 vlees, 1 vis, 1 gevogelte) en dessertbuffet. Het eten was echt lekker en ge glas was nooit leeg! De prijzen vallen daar ook nog eens super mee (vond ik toch), dus ik zou zeker niet twijfelen!
Veel succes nog
|
|
Ronny
|
4-9-2011 23:52:34
Heb er al een paar keer mogen werken als fotograaf. Eten is lekker en mooi opgediend. En het personeel is altijd even vriendelijk.
|
|
Annelies
7-8-2010
|
5-9-2011 10:31:09
Hallo,
Wij zijn een drie-tal weekjes geleden daar geweest als gast op een huwelijksfeest. Alles viel heel goed mee, het eten was lekker, de bediening goed,.... Maak je maar geen zorgen, dat is zeker niet nodig!
Groetjes Annelies
|
|
Sarah
11-8-2012
|
5-9-2011 22:16:25
Hallo,
Wat een geruststelling!!! Dank je wel allemaal ... Morgen bellen om het defenitief te reserveren !!!
Groetjes, Sarah
|
|
Marjan
14-6-2014
|
8-3-2013 11:41:16
en wat is de capaciteit van de zaal want als ik de foto's zie dan lijkt het me wat klein
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|