Terug naar overzicht
Hallo Lies,Ook voor ons nog 8 dagen. Ik ben eigenlijk wel echt aan het aftellen hoor. Maar elke dag probeer ik alles te overlopen in mijn hoofd om te zien dat wij toch niks vergeten zijn. Het is zoals je zegt, geen echte zenuwen, maar toch enige spanning!Veel plezier en alvast proficiat hè!GroetjesSofie
voor ons is het morgen. Kan het eigenlijk nog niet goed geloven...Geloof me maar, die 8 dagen zullen nu rap voorbij vliegen!Succes de 1e julie, dan zitten wij reeds in thailand op huwelijksreis...Groetjes, Katrien
Hallo Lies,Voor mij ook nog 8 dagen te gaan voor onze wettelijke trouw. Ons feest (met ceremonie) gaat door 16.09.2006.Ik heb net eens gekeken naar weeronline en ze voorspellen voorlopig schitterend weer!Veel plezier zaterdag!Karen D
Hallo,bij ons ook nog 8 dagen te gaanDe zenuwen beginnen stilaan op te komen. Maar ik kijk er enorm naar uit. Deze namiddag nog eens men kleed gaan passen en vanavond is het onze vrijgezellenfuif.GroetjesStefanie
Hoi!Wij zijn ook aan de beurt op 1 juli! In Gent! Hopelijk is het weer goed, maar dat hebben we helaas niet in de hand!Groetjes!Katrien
hallo,wij trouwen ook op 1 juli. ik ben helemaal nog niet zenuwachtig maar dat komt misschien nog wel.groetjes,